استقبال استاندار از پیشنهاد راه‌اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی

استاندار یزد ضمن استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی، گفت: حوزه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی باید در مسیر احیا و برجسته سازی ارزش های دینی و ملی، آرمان های انسانی و فضائل اخلاقی و خوبی ها قرار گیرد تا شاهد تاثیرگذاری آن بر برخی رفتارهای جامعه باشیم.

استقبال استاندار از پیشنهاد راه‌اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، «مهران فاطمی» در نشست تخصصی با اعضای انجمن موسیقی جهت‌گیری کلی استان در زیست بوم فرهنگ و هنر را ایجاد شرایط مناسب جهت رشد و بالندگی استعدادها و فعالان این بخش عنوان کرد و افزود: حوزه‌های مختلف هنری از جمله موسیقی باید در مسیر احیا و برجسته‌سازی ارزش‌های دینی و ملی، آرمان‌های انسانی و فضائل اخلاقی و خوبی‌ها قرار گیرد تا شاهد تاثیرگذاری آن بر برخی رفتارهای جامعه باشیم.

وی با اشاره به اهتمام جدی استان به تقویت این بخش و حمایت از فعالان آن، گفت: در این زمینه ضمن ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان، سالن‌های مناسب موجود در استان احصا و در اختیار گروه‌های هنری قرار می‌گیرد.

استاندار بر احصاء اراضی مناسب جهت ایجاد مراکز مختص موسیقی جهت واگذاری آن در قالب فرآیندهای قانونی و نیز حمایت از استعدادها و فعالین شهرستانی تاکید و نوید تکمیل و بهره برداری از برخی از طرح‌های فرهنگی هنری استان تا دهه فجر امسال و انتفاع انجمن موسیقی استان از ظرفیت آنها خبر داد.

فاطمی از پیشنهاد راه‌اندازی ارکستر استانی با نگاه یزد جهانی استقبال و عنوان کرد: جلسات مربوط به این مهم که نشان استانی و جهانی یزد خواهد بود، برگزار و هماهنگی‌ها و فرایندهای لازم انجام و طی و تهیه ساز و کارهایی جهت استفاده از ظرفیت تئاتر و موسیقی یزد در برنامه‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌های استان انجام شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان