جان و مال سرمربی طارمی به خطر افتاد

سرمربی پورتو از حمله فردی ناشناس به او و خانواده اش پرده برداشت.

جان و مال سرمربی طارمی به خطر افتاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پورتو مدافع عنوان قهرمانی تا پایان هفته هفتم لیگ پرتغال نتایج خوبی نگرفته و اکنون با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان یکی از مهره های کلیدی پورتو در دو فصل گذشته بوده است. ستاره ایرانی در این فصل هم عملکرد خوبی داشته و 7 گل به ثمر رسانده است.

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو از اتفاق ناگوار برای خود و خانواده اش خبر داد که جان و مالش را به خاطر انداخت. سرمربی طارمی خبر داد فردی با سنگ ماشین او را حین رانندگی به همراه خانواده مورد حمله قرار دارد.

کونسیسائو در این زمینه در مصاحبه با نشریه «رکورد»، گفت: این موقعیتی بود که من و خانواده ام را به شدت ناراحت کرد. بدیهی است که این اتفاق افتاد. من از حمایت همه جانبه باشگاه، که ژست حمایت از خانواده ام را نشان دادند، قدردانی می کنم. از همه شما تشکر می کنم.

وی افزود: خانواده همان چیز است که هیچ چیز مهمتر از آن نیست. من حاضرم تمام موفقیت های ورزشی زندگی ام را با رفاه خانواده ام معاوضه کنم. دیگر چیزی برای گفتن نیست. این حمله زشت به افرادی که ارتباط مستقیمی دارد که از ورزش چیزی نمی دانند.

سرمربی پورتو در پاسخ به این سوال که این حمله مربوط به نتایج اخیر تیمش می شود، گفت: من هیچ نظری ندارم، این اتفاق در حال بررسی است. من در سن 15 سالگی به پورتو آمدم. از دوران نوجوانی، به عنوان یک بازیکن سال ها می گذرد. با این حال، هر سال قهرمان شده ام. به عنوان یک مربی، من در 50 درصد قهرمانی های پورتو حضور داشتم.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان