دولت باید جلوی رکود بازار برنج در مازندران را بگیرد

امام جمعه ساری با تاکید بر توجه به رونق تولید در استان، گفت: دولت باید جلوی رکود بازار برنج در مازندران را بگیرد.

دولت باید جلوی رکود بازار برنج در مازندران را بگیرد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه ساری با اشاره به برداشت شالی رکود بازار و پایین بودن قیمت را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین مرکبات که روانه بازار شده است، بازار چندانی ندارد درحالی که سه بندر مهم در استان وجود دارد و کشورهای همسایه مشتاق کالاهای تولید و کشاورزی استان هستند.

وی بر لزوم صادرات محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید به فکر مردم بود و مردم سوزی نکرد.

امام جمعه ساری خواستار شناسایی موقوفات و وقف به نام مبارک حضرت امام زمان (عج) شد و گفت: مردم باید بخشی از اموال را باید در راستای جریان مهدویت و ترویج فرهنگ مهدویت وقف کنند از این رو ترویج سنت حسنه وقف در راستای مهدویت از خواسته‌های اصلی است.

وی همچنین با گرامیداشت روز و هفته نیروی انتظامی، نقش ناجا را در حفظ امنیت مؤثر و برجسته دانست و گفت: نیروی انتظامی در خط مقابله با آشوب‌ها است و در این راه مجروحان و شهدای زیادی تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز مهاجرت و هجرت حضرت امام راحل آن را زمینه‌ای برای تشکیل انقلاب و حکومت اسلامی دانست و گفت: همه نهادهای امنیتی از جمله نیروی انتظامی طی چهار دهه اخیر زحمات زیادی کشیدند و شبانه روز ایستادگی کردند اما مردم در حفظ وایجاد امنیت حرف اول را می‌زنند.

وی گفت: برخورد با عوامل ناامن رویکرد سلبی حفظ امنیت است ولی رضایت مردم رویکرد ایجادی و اثباتی مسئله امنیت به شمار می‌رود و اگر مردم همراهی نکنند نهادهای امنیتی ناکارآمد خواهند شد و در اغتشاشات اخیر شاهد آن هستیم که مردم با آشوبگران همراهی نکردند و بزرگترین عصبانت آنها از این قضیه است.

آیت الله لائینی گفت: بخشی از ادارات و دستگاه‌ها در حال مردم سوزی هستند و آنان را ناراضی کرده‌اند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان