امیرعبداللهیان: از فرصت نیویورک برای نزدیک شدن دیدگاه آمریکا و ایران استفاده شد

در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با دکتر امیرعبداللهیان در خصوص مذاکره برای لغو تحریم ها بحث و تبادل نظر شد.

امیرعبداللهیان: از فرصت نیویورک برای نزدیک شدن دیدگاه آمریکا و ایران استفاده شد

به گزارش خبرآنلاین، وزیر خارجه قطر در این گفتگوی تلفنی تاکید کرد که طرف آمریکایی علاقمند است تبادل پیام ها و تلاش اتحادیه اروپا بعنوان هماهنگ‌کننده، منجر به دستیابی به توافق و بازگشت به برجام شود.

امیرعبداللهیان اظهار داشت: ما با جدیت برای رسیدن به توافقی خوب، قوی و پایدار تلاش می کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیکتر شدن دیدگاه های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد:معتقدیم کار اکنون در مسیر درست خود قرار دارد. نحوه استمرار تعامل آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران نیز در جریان سفر رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان به نشست آژانس در وین از دیگر تحولات است.

همچنین در تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل متحد و امیرعبداللهیان آخرین تحولات در خصوص تمدید آتش بس در یمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش های سازنده آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در کمک به برقراری ثبات و امنیت در منطقه، بر اهمیت لغو محاصره انسانی یمن و تداوم آتش بس تاکید کرد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان