فرصت سه ماهه استاندار یزد به مدیران دارای کارت قرمز

استاندار یزد با اشاره به ارزیابی عملکرد مسئولان استان در فاز اول و ارائه کارت سبز، زرد و قرمز به آنها، گفت: قرار بر خداحافظی مدیران دارای کارت قرمز، از بدنه دولت در سطح مدیریتی بود اما فرصت سه ماهه ای جهت ارتقاء عملکرد داده شد.

فرصت سه ماهه استاندار یزد به مدیران دارای کارت قرمز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مهران فاطمی در نشست تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان، با بیان اینکه اصل جشنواره مبتنی بر تجلیل از مدیران و دستگاه های برتر استان در طول سال 1400 است، گفت: این جشنواره خط کش و استانداردی برای ارزیابی رفتار و عملکرد هر یک از مدیران به عنوان جزیی از نظام مدیریتی کشور، استان، شهرستان، بخش، شهر و دهستان است.

فاطمی با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران کل استان، شهرداران، فرمانداران و بخشداران در فاز اول و ارائه کارت سبز، زرد و قرمز به آن ها، گفت: کارت سبز به منزله عملکرد موفقیت آمیز دستگاه، کارت زرد به معنی نیاز به تلاش بیشتر برای پیگیری مسائل و کارت قرمز به مثابه عملکرد ضعیف مدیر و دستگاه است.

وی اظهارداشت: قرار بر خداحافظی مدیران دارای کارت قرمز، از بدنه دولت در سطح مدیریتی بود اما فرصت سه ماهه ای جهت ارتقاء عملکرد خود به تراز دولت سیزدهم و ارزیابی مجدد آن ها پس از این زمان، داده شد.

استاندار یزد ادامه داد: در صورت عدم ایجاد تغییر محسوس در عملکرد و ارتقاء خود سطح مدیریتی دولت سیزدهم، نه در عرصه های مدیریتی که در سطح کارشناسی از توان آن ها استفاده می شود.

فاطمی اضافه کرد: در فاز دوم تک تک ادارات شهرستانی و در فاز سوم تک تک کارمندان دولت براساس سامانه نظارت مردمی دولت "نماد" که به زودی بهره برداری می شود، ارزیابی می شوند.

وی با بیان اینکه بین کارمندان خدوم، زحمتکش و دغدغه مند به حل مشکلات مردم در حداقل زمان، باید تفاوت قائل شد، گفت: براین اساس نحوه پرداخت اضافه کار، رفاهیات و ‌... کارمندان متناسب با امتیازات ارزیابی که برآیند عملکرد آن ها خواهد بود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولین باید به معنای واقعی به مردم خدمت کنند که لازمه آن وقتگذاری، تلاش، مدیریت انقلابی و کار جهادی و شبانه روزی است.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش یکی از برنامه های مهم و حیاتی استان را سند یزد نوین دانست و گفت: تمام مدیران و مسئولین استان در هر سطحی باید نسبت به محورهای این برنامه واقف بوده و عزم جدی در پیگیری و تلاش جهت تحقق برنامه های آن داشته باشند چرا که تحقق آن، فصل جدیدی از پیشرفت و تعالی را در استان خواهد گشود.

وی یکی از پروژه های بسیار مهم استان را پروژه های نهصت ملی مسکن عنوان و تصریح کرد: خانه ها به صورت ویلایی؛ در شهر یزد به متراژ 200 متر مربعی و در شهرستان های بدون مشکل زمین در متراژ 250 متری تا مراحل سفت کاری و نماسازی احداث و در اختیار مردم قرار میگیرد.

فاطمی با بیان اینکه خدمت به مردم باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، اضافه کرد: به هیچ عنوان مدیریت کارتابلی را نمی پذیریم و مدیران باید با حضور در سطح شهرستان ها، شهرها و روستاها از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه و مشکلات مردم قرار گرفته و تصمیمات لازم را اخذ کنند.

استاندار یزد اظهارداشت: همه مدیران در هر جایگاهی نسبت به مسئله فرهنگ مسئول هستند و باید نگاه و توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان