کلاس‌های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی مجازی شد

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

حضور وزیر علوم در دانشگاه شریف و گفتگو با دانشجویان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی اتفاقات دیروز دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و با دانشجویان گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل حوالی ساعت 7 شب به همراه تعدادی ار مسئولان وزارت علوم و مسئولان دانشگاه شریف در این مرکز آموزشی حاضر شد و برای آرام‌ کردن شرایط این دانشگاه با دانشجویان این مرکز گفتگو کرد. وی ساعت 20:30 دقیقه این دانشگاه را ترک کرد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، با تایید خبر فوق اعلام کرد دانشجویانی که پشت درب ورودی اصلی دانشگاه شریف، در خیابان آزادی بودند، توانسته‌اند با وساطت وزیر از دانشگاه خارج شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف: تمام دانشجویان از دانشگاه خارج شدند‌ ‌

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تمام دانشجویان خوابگاهی در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جوی آرام در دانشگاه برقرار است. حال دانشجویان خوب است و خانواده‌های آنان نباید تحت تاثیر کارخانه دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه قرار گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان