فعال سیاسی اصولگرا : آقای رئیسی باید درباره همکاری با چند عضو کابینه جدیدنظر کند / وزیر راه و شهرسازی ، واقعا پیاده است

نامه نیوز نوشت : علی یوسف پور گفت: دولت برای رفع اشکالات اساسی گام عملی بردارد چون همین اشکالات هستند که فضا را برای بهره برداری دشمنان خارجی و عوامل فریب خورد داخلی فراهم می کنند.

فعال سیاسی اصولگرا : آقای رئیسی باید درباره همکاری با چند عضو کابینه جدیدنظر کند  / وزیر راه و شهرسازی ، واقعا پیاده است

علی یوسف پور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حوادث روزهای اخیر گفت: امروز مردم با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستند و وقتی اتفاقی در کشور می افتد، برخی افراد از حوادث سوءاستفاده می کنند تا احساسات جامعه را به نفع اهداف و خواسته های شوم خود برانگیزانند، اتفاقی که در موضوع متروپل آبادان، آب شرب شهرکرد و همدان نیز شاهدش بودیم.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور افزود: دولت گرچه تلاش می کند اما باید بر تلاش خود بیافزاید تا اوضاع اقتصادی کشور و مردم را به سمت سامان یافتن پیش ببرد. البته یکسری مشکلات ساختاری دهه ها در کشور وجود داشته که باید اصلاح شوند، به عنوان مثال کجای دنیا دولت متولی واردات گوشت و علوفه است اما در ایران این کار انجام می شود که بسیار فسادزاست.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار نظام بانکداری کشور اظهار کرد: هم اکنون دارایی های بانک ملی 70 درصد بدهی هایش است، به عبارت دیگر این بانک کاملا ورشکسته است. دیگر اصلاحات سطحی جواب نمی دهد چون مثل پاشویه شاید تب بیمار را به طور موقتی پایین بیاورد اما بلافاصله به علت عفونت تب بیمار دوباره بالا می رود.

برخی وزرای رئیسی واقعا پیاده هستند

وی با بیان اینکه مردم ایران نشان دادند خداپرست هستند، ادامه داد: ایران دشمنان قسم خورده ای مثل کومله و منافقین دارد و با هدایت سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس و صهیونیسم طراحی هایی را برای ایجاد آشوب در کشور انجام می دهند. خیلی از جوانانی که وارد اغتشاشات شدند متولد دهه 80 هستند چون شاید آینده ای برای اشتغال نمی بینند و می خواهند به این مسئله اعتراض کنند، ناخواسته در دامن دشمنان این مرز و بوم می افتند.

این فعال مطبوعاتی با اشاره به وجود برخی وزرای ناکارآمد در دولت سیزدهم یادآور شد: آقای رئیسی باید درباره همکاری با چند عضو کابینه همچون وزیر جهادکشاورزی و وزیر راه و شهرسازی تجدیدنظر کند. وزیر راه و شهرسازی واقعا پیاده است. صحبت های اخیر او در صحن علنی مجلس را وقتی می شنویم مشخص است که کاملا از صحنه پرت است. این آقا قول داد که سالی یک میلیون مسکن بسازد، حالا بیاید بگوید 200 مسکن ساخته است؟

یوسف پور افزود: آقای رئیسی باید وزرایی که نتوانستند به وظیفه شان عمل کنند کنار بگذارد. مردم در جنگ و سال های تحریم مقاومت کردند، حالا نوبت دولت است که برای رفع اشکالات اساسی گام عملی بردارد چون همین اشکالات هستند که فضا را برای بهره برداری دشمنان خارجی و عوامل فریب خورد داخلی فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان