مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر : اگر تفکرات غربی بر جامعه حاکم شود ، کار نظام ساخته است / باید از استحاله فرهنگی جامعه ترسید

ایرنا نوشت حجت الاسلام دشتی گفت : کار در میدان جنگ فکری سخت‌تر است چرا که در این جنگ آبرو، حیثیت و اعتبار انسان در خطر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر : اگر تفکرات غربی بر جامعه حاکم شود ، کار نظام ساخته است /  باید از استحاله فرهنگی جامعه ترسید

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر؛ حسین دشتی روز چهارشنبه در مراسم شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید از استحاله فرهنگی جامعه ترسید چرا که اگر این موضوع اتفاق بیفتد دیگر نیاز به دشمن خارجی و جنگ برای نابودی کشور نیست.

وی اظهار کرد: جهاد مومنان امروز در مقابله با دشمنان درون و بیرون است که جهاد درون مبارزه با نفس و جهاد بیرون نیز مبارزه با دشمن است. دشتی تاکید کرد: مقابله جنگ نرم دشمن به‌عنوان جهاد اکبر مسلمانان به‌شمار می‌رود چون هدف از جنگ نرم نشانه‌گرفتن فکر و فرهنگ فکری یک ملت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر افزود: کسی که در میدان فکری و اعتقادی جهاد و قیام کند افضل از کسی است که با دشمنان جنگ نظامی داشته باشد. دشتی تاکید کرد: در میدان جنگ فکری کار سخت‌تر است چرا که در این جنگ آبرو، حیثیت و اعتبار انسان در خطر است.

وی با بیان اینکه اگر تفکرات غربی بر جامعه حاکم شود کار نظام ساخته است، افزود: اگر حاکمیت تفکرات غرب جریان پیدا کند دیگر نیاز نیست از بیرون کسی با ما وارد جنگ شود.

حجت الاسلام دشتی گفت: یقین داشته باشید فضیلت جهاد در عرصه فکری و اعتقادی خیلی بیشتر از جهاد در عرصه‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان