پذیره نویسی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

امکان خرید واحدهای عادی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و سرمایه گذاران می توانند به صورت تضمین شده برای اولین بار بدون نگرانی از امکان تحقق زیان و از دست رفتن سرمایه، در بورس سرمایه گذاری کنند.

پذیره نویسی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

واحدهای صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما در مرحله پذیره نویسی به قیمت پایه 1000 تومان از طریق پورتال رسمی کاریزما قابل خرید برای عموم مردم است.

در بازارهای مالی، اساسی ترین نکته پیش از کسب سود، جلوگیری از تحقق زیان و حفظ اصل سرمایه است. این اصل می تواند با توجه به زمان ورود به سرمایه گذاری برای هر شخص، از درجه ریسک مختلفی برخوردار شود. با صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما، سرمایه گذاران در هر زمان که وارد سرمایه گذاری خود شوند، فارغ از اینکه شاخص بورس در قله یا کف قرار دارد، نگران از دست رفتن سرمایه خود نخواهند بود چراکه اصل سرمایه ورودی آنها کاملا تضمین شده و قابل بازپرداخت خواهد بود.

کسب سود نامحدود در عین تضمین اصل سرمایه

صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما یک صندوق سرمایه گذاری از نوع مختلط بوده و سقفی برای کسب سود از این صندوق وجود ندارد. تفاوت اصلی این صندوق با صندوق های درآمد ثابت در همین موضوع است که چنانچه شاخص کل بورس و به طور کلی سطح عمومی قیمت ها رشد کند، مدیران صندوق می توانند وزن زیادی از دارایی های صندوق را به سهام اختصاص دهند و به همین دلیل واحدهای این صندوق به صورت نامحدود رشد کند در حالی که در صندوق های بادرآمد ثابت سقف سود به نوعی محدود می باشد.

دوره نگهداری 90 روزه صندوق تضمین کاریزما

حداقل سرمایه گذاری در این صندوق 10 واحد سرمایه گذاری و معادل 10000 تومان خواهد بود و سرمایه گذاران برای بهره مندی از امتیاز تضمین اصل سرمایه می بایست فقط 90 روز سرمایه خود را در این صندوق نگه دارند.

زمان شروع فعالیت صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

پس از پذیره نویسی موفق واحد های ممتاز صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما با نماد ضمان، این صندوق مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد تا واحد های عادی صندوق که دارای تضمین اصل سرمایه نیز هستند، قابل خرید شوند. سرمایه گذاران علاقمند می توانند از 10 مهرماه 1401 با ثبت نام در پورتال سرمایه گذاری کاریزما اقدام به خرید واحدهای صندوق تضمین کنند.

ورود مطمئن در زمان مناسب به بورس

این روزها بسیاری از فعالان و علاقه مندان به بورس بر این باورند که قیمت سهام شرکت ها به قیمت های مطلوبی رسیده و می تواند نقطه ورود مناسبی باشد اما ترس از افت بیشتر قیمت ها و یا انگیزه خرید با قیمت پایین تر مانع از ورود سرمایه گذاران به بورس شده است. صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما یک راهکار ایده آل برای ورود به بورس با قیمت های مناسب و در عین حال اطمینان از عدم تحقق زیان می باشد چراکه این صندوق اصل سرمایه آورده افراد را تضمین می کند.

نحوه تضمین در صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

تضمین اصل سرمایه دارندگان واحدهای عادی، بر عهده سرمایه گذاران واحد های ممتاز بوده که چندی پیش با نماد ضمان پذیره نویسی شد. دارندگان واحدهای عادی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما، در ازای تضمینی که از واحد های ممتاز دریافت می کنند، به صورت پلکانی در صورت تحقق سود بیش از 20 درصد درسال، به دارندگان واحدهای ممتاز کارمزد پرداخت خواهند کرد که این فرایند به صورت خودکار در خالص ارزش دارایی واحدهای عادی و ممتاز لحاظ خواهد شد.

روش سرمایه گذاری در صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما از طریق پورتال رسمی گروه مالی کاریزما قابل خرید می باشد و سرمایه گذاران با مراجعه به این پورتال می توانند به راحتی در این صندوق سرمایه گذاری نمایند. همچنین چنانچه در خصوص نحوه سرمایه گذاری در این صندوق سوالی دارند می توانند با پشتیبانی 24 ساعته کاریزما با شماره تماس 02141000 در تماس باشند.

پذیره نویسی صندوق تضمین اصل سرمایه کاریزما

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان