اهداف من با ادویه جات دست یافتنی شدند

به دنبال شغلی با درآمد بالا بودم که پس از مدتها تحقیق توانستم مجموعه قابل اعتمادی را جهت تجارت ادویه جات پیدا کنم

من در زندگی اهداف بسیار زیادی داشتم که عمده ترین آنها به ثروتمندی ختم می شد از این به دنبال شغلی با درآمد بالا بودم که پس از مدتها تحقیق توانستم مجموعه قابل اعتمادی را جهت تجارت ادویه جات پیدا کنم و از این راه به موفقیت بالایی برسم.

زیره مشهد

یکی از پراستفاده ترین و بهترین گیاهی که در کشور وجود دارد زیره مشهد می باشد که به قیمت زیره سبز کیلویی می خواهیم اشاره داشته باشیم.

در مورد این محصول بسیار بی نظیر و عالی می خواهیم توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم با ما می توانید همراه شوید و از خواصهای بی نظیر و مناسب این محصولات نیز با خبر شوید.

زیره ها جرو محصولاتی می باشند که در همه حال و در همه نوع می توان از آن استفاده داشت و حتی استفاده های آن به ویژه زیره سبز هم می تواند به صورت بسیار مختلف و گوناگون باشد که همین موضوع می تواند برای شما جزو مهمترین مشخصه ها برای زندگی سالم باشد.

زیره برای بیشتر موارد استفاده می شود می توان گفت این گیاه بسیار شگفت انگیز می باشد و خاصیتهای خارق العاده ای را دارا می باشد.

که شما با استفاده روزانه از آن و به دستور پزشکتان می توانید مشکلتان را تا میزان زیادی کاهش دهید ما به شما پیشنهاد می دهیم این محصولاتی که دارای اهمیت و کیفیت مناسبی هستند را از مکانی خریداری نمایید که بتوانند جنس مرغوب را به شما عزیزان عرضه نمایند.

زیره مشهد

سماق شیراز

جالب است بدانید که در بسیاری از شهرها از سماق شیراز استفاده می کنند. از این محصول همچون پاپریکا شیراز در کشورهایی چون آمریکا و اروپا برای مصارف دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سماق دارای خواصی چون ضد قارچ، ضد میکروبی و ضد التهاب بوده که دارای طبی سرد و خشک است. انواع سماقهایی که وجود دارند به صورت زیر هستند

 سماق صمغی.سماق آمریکایی.سماق معمولی

در ابتدا باید گفت سماق و فلفل سیاه شیرازی کردستان دارای قیمتهای بسیار مختلفی بوده که در بیشتر شهرها عرضه می شوند. سماق در حقیقت گیاهی جنگلی است که دارای رنگی قرمز بوده که بیشتر در مناطق گرمسیر و معتدل رشد می کند. میزان آنتی اکسیدان در سماق بسیار بالا بوده که مصرف آن همراه با غذا بسیار توصیه می شود. بهتر است بدانید نام علمی سماق Rhus coriaria بوده که در زمانهای قدیم هم به Sumac مشهور بود.

سماق شیراز

سیاه دانه

هر ساله با نزدیک شدن عید نوروز سین های سفره هفت سین را مشاهده می نماییم. اما شاید برای شما سوال شده باشد که سیاه دانه سبزی عید در هفت سین این نماد چیست؟

در حقیقت سبزه نماد شادابی و خرمی است از دیرباز گفته شده سبزه بیانگر سبز بودن است که از درخت می آید و باید فروتنی را از آن بیاموزیم که در اوج توانایی و سبز بودن مهر و ایثار خود را نسبت به ما خودداری نکرده، موجب سایه ای می شود که می توانیم با خیالی آسوده در زیر آن استراحت نماییم.

بر اساس عقیده ای کهن ایرانیان سبزه را تا ۱۳ روز بعد از عید در خانه نگه داشته و سپس آن را به نیت اینکه کدورت ها و بدی ها را خانه بیرون نمایند، آن را در طبیعت رها می کنند.

سیاه دانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان