با خیارشور دنیای جدیدی از کسب درآمد را شناختم

خیارشور همان محصولی بود که درب های کسب ثروت را به روی من باز کرد. به گونه ای که در حال حاضر روزانه میزان زیادی از این محصول را در بازار به فروش می رسانم.

گاهی اوقات حس شما نسبت به یک محصول مثبت می شود. همین موضوع موجب باز شدن درهایی برای شما از آن محصول یا شی می شود. خیارشور همان محصولی بود که درب های کسب ثروت را به روی من باز کرد. به گونه ای که در حال حاضر روزانه میزان زیادی از این محصول را در بازار به فروش می رسانم.

خیارشور ایرانی

در خیارشور ایرانی وجود آنتی اکسیدان باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش و بهبود سلامت معده می شود همچنین خیار شور سرکه ای لندنی خطر ابتلا به سرطان طحال را کاهش می دهد و حالت تهوع صبحگاهی زنان باردار را نیز تا حد قابل قبولی کم میکند. از دیگر فواید خیارشور بهبود سلامت روان و کاهش استرس و اظطراب می باشد که به همین سبب باعث شده تا بسیار مورد توجه قرار گرفته و پر فروش باشد.
در خیارشورهای خارجی میزان نمک بیشتر از نوع ایرانی است که آن به سلیقه و مزاج خارجیها برمی گردد البته شایان ذکر است که نمک زیاد مضر است و خیارشوری که درصد نمک بالایی دارد فشار خون را بالا می برد پس بهتر است برای استفاده درست از خیارشور میزان نمک آن کنترل شده و مناسب باشد تا به سلامت شخص آسیب نزند.

خیارشور ایرانی

خیارشور پامچال

خیارشور پامچال یکی از پر خواصیت ترین و بهترین فراورده های سیفی جات یعنی خیار شور خانگی پامچال است که بسیار پر خواصیت بوده و دارای ویژگیهای برتر است که اکنون می خواهیم به چند مورد از ان بپردازیم. یکی از خواص ویژه این محصول یعنی خیار شور پامچال برای درمان سرطان طحال و یا در پیشگیری از بیماری طحال بسیار عالی بوده است، و یکی دیگر از خواص ان کمتر کردن خطر ابتلا به عفونتهای مخمری می باشد.
سومین مورد از ویژگی و یا مزایای خیار شور پامچال این است که از گرفتن یبوست دور می کند و محصولی معجزه اور است زیرا که برای کمتر شدن استرس و بهتر شدن حالت روانی کمکی بسیار زیادی می کند.

خیارشور پامچال

خیارشور حلب

دو روش تهیه خیارشور حلب به صورت صنعتی و سنتی: روشی امیدوارکننده در بهبود خواص تغذیه‌ای و درمانی ترشی‌ها و شوریجات است.
فواید شگفت انگیز خیارشور و مزایای سلامتی آن: خیارشور به هضم غذا کمک می کند. خیارشورهای تخمیر شده مملو از باکتری های خوب به نام پروبیوتیک ها هستندکه برای سلامت روده مهم هستند و به کاهش خطر عفونتهای مخمری کمک می کنند. خیار شور با بیماری ها مبارزه می کند.
 خیارشور سرشار از آنتی اکسیدانی به نام بتاکاروتن است که بدن شما آن را به ویتامین آ تبدیل می کند. تبدیل می کند.
خیارشور حلب

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان