کلاس کنکور آنلاین

دهه اخیر را باید عصر تحولات عظیم آموزشی نامگذاری نماییم

کلاس کنکور آنلاین

دهه اخیر را باید عصر تحولات عظیم آموزشی نامگذاری نماییم.در اندک برهه زمانی،کلاسهای آنلاین کنکور با سرعتی عجیب و باورنکردنی، جایگزین کلاسهای حضوری شده و دیگر از گچ و تخته و ماژیک های وایتبرد خبری نبوده و اکنون کلاسهای کنکور آنلاین با قوی ترین معلمان در سطح ملی ،جایگزین کلاسهای عادی و کلاسیک شده اند و شاید در دهه های آینده فقط نام و خاطره ای از کلاسهای حضوری-سنتی در یادها باقی بماند.

به نقل از وبسایت بهترین­های ایران ، موسسات کارنامه خرد و تاملند و کلاسینو از پیشتازان آموزش مجازی در ایران بوده که با گسترش عدالت آموزشی و فراهم کردن امکانات برابر آموزشی برای تمام دانش آموزان در اقصی نقاط کشور از شهرهای بزرگ گرفته تا دورافتاده ترین روستاها امکان دسترسی به مدرسان مرجع و برتر را فراهم آورده اند.

موسسه کارنامه خرد به دلیل استفاده از دبیران برند ایران و عرضه و نمایش کلاسهای آنلاین در استودیوهای بزرگ و مجهز و همچنین موسسه کلاسینو و تاملند به دلیل ارائه سبد گسترده خدمات در تمام مقاطع هنر و انسانی و  .... مخاطبان بسیاری را جذب نموده اند. که در ادامه به معرفی خدمات این موسسات و کلاس کنکور آنلاین و تقویتی آنان خواهیم پرداخت.

کارنامه خرد:

کارنامه خرد با هدایت دبیران برند ایران اداره می­گردد.از اصلی ترین نقاط قوت این موسسه به موارد زیر میتوانیم اشاره نماییم:

  1. استفاده از دبیران برند و مطرح کشوری در تمام دروس و تمام مقاطع
  2. پاسخگویی بیست و چهار ساعته به اشکالات و سوالات علمی دانش آموزان در گروه های تعریف شده در این مجموعه آموزشی
  3. بزرگ بودن تصاویر فیلمهای آنلاین و آفلاین به صورت تمام صفحه
  4. باز بودن چت کلاسها و تعاملی برگزار شدن تمامی دوره ها و کلاس های آنلاین کنکور و تقویتی
  5. وجود پنل کاربری و امکان مشاهده مجدد کلاسها برای علاقه مندان
  6. پشتیبانی بسیار قوی و پاسخگو
  7. استفاده از سرورهای شخصی موسسه و کیفیت خوب پخش کلاسها بدون قطع و وصلی

 

تاملند:

تاملند با هدایت استاد بابایی از دبیران شهیر ایران اداره می­گردد.از اصلی ترین نقاط قوت این موسسه به موارد زیر میتوانیم اشاره نماییم:

1-وجود قیمتهای مختلف کلاسها با توجه به منظقه سکونت دانش آموزان

2-امکان مشاهده کلاسهای آفلاین در پنل کاربری

3-ارائه خدمات به تمام گروه های آموزشی اعم از انسانی و هنر و... که توسط برخی موسسات مغفول مانده است

4- برگزاری کلاسها در استدیوی خوب و با کیفیت در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی

5- بکارگیری دبیران قدیمی و باتجربه و با سابقه کاری بالا در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی

6-نظم در حضور اساتید و برگزاری دورها در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی

7-کالسنتر خوب و قوی در این مجموعه آموزشی آنلاین

 

کلاسینو:

کلاسینو با هدایت استاد عربشاهی از دبیران با تجربه ایران اداره می­گردد.از اصلی ترین نقاط قوت این موسسه به موارد زیر میتوانیم اشاره نماییم:

  1. وجود چند معلم در هر درس و امکان انتخاب بین آنها  در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی
  2.  وجود پنل کاربری برای مشاهده فیلمهای آفلاین در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی
  3. تنوع و تکثر انواع دوره ها برای تمام گروه های آموزشی
  4. استفاده از مدرسان قدیمی و با تجربه در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی
  5. قیمت مناسب کلاسها در کلاس کنکور آنلاین این مجموعه آموزشی
  6. انظباط تیمی و منظم بودن کلاسهای کنکور آنلاین این موسسه آموزشی
  7. حمایت از  دانش آموزان کم برخوردار

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی های یک کلاس کنکور آنلاین خوب چیست؟

اصلی ترین دلیل کامیابی یک موسسه آنست که  مجموعه های موفق در گزینش کارکنان خود با وسواس بالایی رفتار میکنند.بنابراین برای انتخاب یک کلاس کنکور آنلاین خوب نحست باید به کادر اساتید و کارکنان اجرایی آن مجموعه دقت نماییم،اگر معلمان و پرسنل یک موسسه برگزار کننده کلاس کنکور آنلاین، قوی و کارکشته نباشند،به هیچ عنوان موفقیتی بدست نخواهید آورد.

اما از آن مهمتر وجود میریت قوی و دارای روحیه خدمت رسانی میباشد.معمولا ،موسسات خوب آموزشی دارای کادر مدیریت و راهبری عالی نیز میاشند که به تعهدات خود به مشتریان خود پایبند بوده و سعی میکنند،برترین خدمات (حتی فراتر ار انتظارات مشتریان خود ) را انجام دهند و مشعوف سازی مشتریان از اولویت ها و سیاست های اصلی اینگونه موسسات کنکور و موسسات آموزشی است.

 در یک کلاس کنکور آنلاین خوب ،تیم مدیران و موسسان  تنها به دریافتهای مالی و صرفا سودآوری آن مجموعه دقت نمینمایند و استمرار سوددآوری موسسه خویش را در رضایت مخاطبین با ارائه خدمات خوب و خوشحال سازی مشتریان میدانند.در یک کلاس کنکور آنلاین خوب،علاوه برپرسنل و دبیران خوب . آموزش دیده، می بایست به تهیه و بهینه بودن پیشنیازیهای سخت افزاری و نرم افزاری توجه کافی و وافی مبذول گردد

در حقیقت در صورتیکه که به تجهیزات سخت افزاری همانند سرورهای پرقرت و سایت خوب و یوزرفریندلی و استودیوهای بزرگ و تجهیز شده به امکانات روز و .. توجه نگردد، برترین معلمان و کادر آموزشی خوب نیز توانایی و فرصت ارائه بهترین خدمات علمی-آموزشی و خرسندسازی مشتریان در کلاس کنکور آنلاین

خود را نخواهد داشت. اجرای کلاس کنکور آنلاین با کیفیت خوب و ممتاز ،به تیم ساپرتیو خوب و کارامد نیز،احتیاج دارد.تصور بفرمایید اگر به عنوان مثال مخاطبین شما با سختی زیاد، شهریه های یک کلاس کنکور آنلاین را تهیه کرده باشد و قوی ترین اساتید کنکوری  نیز در تلاش برای ارائه بهترین ها باشند،ولی به دلیل مسائل پشتیبانی از قبیل سرعت نت و یا مشکلات ساپرتیو سایت،مخاطب قادر نباشد از بهترین فیلم­های آموزشی شما بهره ببرد، مجموع زحمتهای تیم های اجرایی و آموزشی از بین میرود.بنابراین ساپورت خوب و عالی و پاسخگویی به هنگام به مشکلات دانش آموزان و مخاطبان از موارد مهم و حیاتی هنگام گزینش و ثبت نام در یک کلاس کنکور آنلاین است.

به یاد داشته باشید در یک کلاس کنکور آنلاین خوب،ارتباط قوی و دوطرفه بین استاد و دانش آموز برقرار است و در کلاس کنکور آنلاین خوب کلاس تعاملی است و یکطرفه نمیباشد. در کلاس کنکور آنلاین خوب به حضور دانش آموزان خوب نیز دقت نمایید،اگر دانش آموزان یک موسسه و کلاس کنکور آنلاین همگی ضعیف باشند،اساتید به اجبار سطح کلاس کنکور آنلاین را پایین می آورند و بالعکس هرچه دانش آموزان یک موسسه قوی تر باشند.سطح کلاس و طرح درس اساتید نیز بالاتر خواهد بود.

در کلاس کنکور آنلاین خوب جزوات ارائه شده توسط اساتید باید همان جزوات کلاسهای خصوصی شان باشد و برترین جزوات به دانش آموزان ارائه گردد.

توصیه های پایانی:

ما به شما دانش پژوهان گرامی توصیه میکنیم،قبل از برگزیدن کلاس کنکور آنلاین خود،درباره سوابق تدریس معلمان ارجمند و سوابق خدمات پشتیبانی کلاس کنکور آنلاین انتخابی خود و همچنین در خصوص توانایی های سخت افزاری و نرم افزاری موسسات کنکور آنلاین با دانش آموزان سالهای گذشته این موسسات آموزشی صحبت نموده تا برترین کلاس کنکور آنلاین را برای مراحل یادگیری خود،برگزینید.

بیشتر بخوانید:

کلاس کنکور آنلاین خوب در ایران کدامست؟

کلاس کنکور آنلاین خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کلاس کنکور آنلاین یا کلاسهای حضوری؟

کلاس کنکور آنلاین کجا برویم؟

بهترین کلاس کنکور آنلاین در تهران کدامست؟

مزایای شرکت در کلاس کنکور آنلاین چیست ؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان