با تغییر شغلم توانستم پول خوبی را بدست آورم

تصمیم گرفتم شغلم را عوض کنم و در حوزه آجر فعالیت داشته باشم این حوزه زندگی مرا متحول کرد.

هرگاه حس کردید برای پیشرفت تان مانعی وجود دارد، من در جایی مشغول بودم یه زمانی متوجه شدم عمر میگذرد و من همانطور ماندم هیچ پیشرفتی زندگی ام نداشته، تا اینکه تصمیم گرفتم شغلم را عوض کنم و در حوزه آجر فعالیت داشته باشم این حوزه زندگی مرا متحول کرد. حال قصد دارم شما را با این عرصه آشنا کنم.

آجر نسوز قزاقی

آجر های نسوز در کارخانه به وسیله دستگاه های مخصوصی پرس و فشرده می شوند که همین امر موجب می شود آجر های نسوز نسبت به آجر نسوز قزاقی که با دست انسان تولید می شود و به خوبی فشرده نمی شود سخت تر و مقاوم تر باشند و دیر تر از ان ها لب پر و خراب شوند. همچنین جذب آب در هر یک از آنها متفاوت است. آجر نسوز در رنگ های مختلف و زیبایی مانند:قرمز،مشکی،سفید،قهوه ای،زرشکی و...تولید می شود اما آجر قزاقی نسبت به آجر نسوز رنگ های کم تری دارد و به طور معمول به چهار رنگ(کرمی یا نخودی،قرمز،گلبهی رنگ یا پوست پیازی که به ان رنگ حنایی آتشی نیز می گویند و یا و ابلق) تقسیم می شوند که انتخاب رنگ آنها نیز امری سلیقه ای می باشد. آجر قزاقی( برای چیدن دیوارها و بالا بردن و کامل کردن دیوار ساختمان ها،نمایی دلنشین و سنتی برای فضاهای مختلف و خاص مانند رستوران ها و کافه هایی با طرح قدیمی استفاده می شود.)

آجر نسوز قزاقی

آجر نسوز قم

عزیزانی که قصد خرید انواع آجر نسوز قم به صورت عمده را دارا هستند می توانند فرمهای ما را در فضای مجازی پر کنند تا کارشناسان ما در کمترین بازه ی زمانی بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند، ما شرایطی را فراهم می سازیم که مصرف کننده بتواند ضمن آشنایی با انواع محصولات خریدش را در کمترین زمان ممکن انجام دهد، هدف همه ما راحتی و رضایت مصرف کننده از این خرید می باشد. خاک رس و دیگر مواد اولیه که در تولید این محصولات به کار برده می شود، هنگامی که تحت حرارت زیاد قرار می گیرند، مواد آلی و میکروبی آنها از بین می رود در نتیجه دیگر هیچ گاه دچار شوره نمی شوند و این گزینه به عنوان مهمترین مزیت این آجرها شناخته شده و باعث فروش بیشتر آنها در بازارهای داخلی و خارجی می شوند. مهمترین مشکل ممکن است در روش پخت آنها وجود داشته باشد در نتیجه هنگام تولید این محصولات باید دمای کوره ها بالا باشد. در شهرهای شمالی کشور ما که رطوبت بسیار زیاد می باشد، استفاده از انواع مختلف این آجرها انجام می شود و باعث می شود که هیچ مشکلی برای سازه های مختلف به وجود نیاید و از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند.

آجر نسوز قم

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز منیزیتی در انواع مختلفی ساخته می شود که که بتوان در آن در مجموعه های مختلف استفاده کرد، زیرا یک نمونه آجر خاص و منحصر به فرد بوده و کارایی های بسیاری در صنایع و انبوه سازی شهری دارد. در تجارت و فروش داخلی این امکان وجود دارد که مشتری برای شما درخواست ارسال کند و اردر بدهد، با همان ادبیاتی که مشتری با شما ارتباط می گیرد، می توانید به همان صورت با کارخانه دار یا تامین کننده این محصول ارتباط برقرار کنید. سپس شما هم به همین صورت درخواست مشتری را تامین کننده مطرح می کنیدی، در نهایت با چندین مورد مذاکره کردن به این صورت، در مورد نحوه کار و تجارت آن به اطلاعات و دانش کافی می رسید.

آجر نسوز منیزیتی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان