نور امید ثروت را با حبوبات به زندگی راه دادم

زمینه کاری حبوبات را در پیش گرفتم و توانستم به بالاترین مراتب آن درست پیدا کنم.

خرید مسکن و خودرو از آرزو هایی است که هر جوانی برای رسیدن به آن در این روز ها به سختی تلاش می کند.من برای رسیدن به خانه های آرزو هایم که ثروت بود، زمینه کاری حبوبات را در پیش گرفتم و توانستم به بالاترین مراتب آن درست پیدا کنم.

حبوبات گلستان

حبوبات گلستان بهترین گزینه برای رژیم غذایی متعادل است. این محصول منبع ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ریزمغذی‌هاست. بلغور گندم گلستان دارای سرعت پخت بالا و کیفیت عالی است و به صورت کاملا بهداشتی بسته‌بندی و در بازار عرضه می‌شود. حبوبات گلستان به دلیل پایین بودن کالری و چربی، جایگزینی بسیار مناسب برای برنج می‌باشد چرا که علاوه بر تامین مواد مورد نیاز بدن، دارای طعم و مزه مطبوعی است. از بلغورگندم در طبخ کوفته، کوکو، حلیم، انواع آش و سوپ استفاده می‌شود.

حبوبات گلستان

حبوبات لپه

حبوبات لپه یکی از دیگر انواع حبوبات ایرانی است که از آن در غداهای زیادی مانند خورشت قیمه پلو استفاده می‌شود. لپه بر خلاف حبوباتی مانند لوبیا و نخود به سرعت پخته می‌شود و دیگر نیازی به خیس کردن دوباره آن نیست. این نوع از حبوبات دارای مقدار زیادی پتاسیم است و برای افرادی که دارای بیماری فشار خون بالا هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.لپه دارای مقدار زیادی ماده فیبر است و از خواص آن می‌توان در درمان یبوست، کاهش کلسترول، کاهش بیماری‌های قلبی، تنظیم قند خون و … استفاده کرد. بنابراین لپه علاوه بر مزه بسیار عالی که به غذا می‌دهد، خواص آن برای سلامتی نیز بسیار مفید خواهد بود. این لپه از بهترین حبوبات ایرانی به شمار می‌آید و به دلیل وجود آهن و پروتئین، می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد.

حبوبات لپه

حبوبات ایرانی

یکی از دیگر حبوبات موجود در لیست حبوبات ایرانی، عدس سبز است که مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار می‌گیرد. از عدس سبز در غذاهایی مانند عدس پلو و عدسی می‌توانید استفاده کنید. عدس سبز یکی از حبوبات ایرانی است که منبع تغذیه بسیار مناسبی برای تامین فیبر بدن به شمار می‌آید. خاصیت عدس سبز برای بدن بسیار زیاد است و طبع آن در طب سنتی سرد و خشک است. همچنین عدس سبز کمک بسیار زیادی به درمان کم خونی می‌کند و به رشد حافظه شما کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر این عدس منبع بسیار مناسبی برای مواد معدنی همچون آهن، کلسیم، فسفر و ویتامین ب است. البته عدس سبز دارای مقدار زیادی فسفر است و از این رو در درمان یبوست کمک زیادی خواهد کرد. این نوع از حبوبات را می‌توانید از انواع برند حبوبات ایرانی خریداری کنید.

حبوبات ایرانی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان