ثروتمند شدن با این چند نکته طلایی

کسب و کار پارچه با توجه به تنوع محصول و جایگاه بالای عرضه و تقاضای آن می تواند ما را به ثروت برساند.

در این مقاله قصد داریم به چند روش ساده برای ثروتمند شدن اشاره کنیم، پیشنهاد ما کسب و کار در حوزه پارچه است همانگونه که می دانید کسب و کار پارچه با توجه به تنوع محصول و جایگاه بالای عرضه و تقاضای آن می تواند ما را به ثروت برساند. در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

پارچه بنگال

انواع پارچه بنگال را می توان از کارخانه و یا در بازار از عمده فروشان پارچه تهیه کرد. قیمت پارچه بنگال در هر کارخانه متفاوت است و کیفیت و زیر دست هرکدام باید مورد بررسی قرار بگیرد. بنگال کش جز پارچه های تریکویی است و توجه داشته باشید به صورت کیلویی در بازار خرید و فروش می گردد. هنگامی که برای خرید عمده پارچه بنگال به بازار مراجعه کنید متوجه ضخامت های گوناگون این پارچه خواهید شد. اما معمولا هر کیلو پارچه بنگال حدود ۳ متر می باشد. برای خرید عمده پارچه بنگال کش به قیمت ارزان می توان به کارخانه های تولیدی پارچه ارتباط گرفت و انواع رنگبندی بنگال کش را به قیمت تولید تهیه کرد.

قیمت پارچه بنگال

پارچه نخی

یکی از بهترین و پرکاربردترین ترین انواع پارچه ها در صنعت مد و پوشاک، پارچه های نخی می باشند. در تولید این مدل پارچه از پنبه خالص استفاده می شود که قیمت پارچه نخی را گران تر می کند و همین دلیل موجب شده است که این نوع پارچه ویژگی های خاصی داشته باشد. پارچه های نخی در طرح و رنگ های متفاوت تولید شده است و انواع مختلفی دارند. این مدل پارچه سطحی صاف داشته و قابلیت کشسانی مطلوبی نیز دارد. پارچه های نخی به علت ویژگی های خاصی که دارند، برای استفاده در فصل تابستان بهترین گزینه هستند.

قیمت پارچه نخی

پارچه ملحفه ای

پارچه ملحفه ای تترون اکثرا با الیاف پلی استر ویسکوز تولید می شود، که دارای عرض های مختلفی مانند :۵۰،۱۸۰ ،۲،۳ متر موجود است و قیمت پارچه ملحفه ای با توجه به کیفیت آن تعیین می شود و میتوانید بهترین پارچه های تترون را با کیفیت مناسب خریداری کنید. تترون دارای رنگ بندی ای متنوع و مدل های گوناگون مانند گل دار، ساده، تک گل و... است. از ویژگی های این پارچه که آن را مناسب برای دوخت ملحفه، لحاف و غیره کرده است میتوان به ضد حساسیت بودن، غیر آبرفت، چروک ناپذیری و رنگ ثابت آن اشاره کرد. تترون سفید ساده اکثرا در ملحفه های بیمارستان ها استفاده می شود و گاهی هم برای رو مبلی استفاده می شود.

قیمت پارچه ملحفه ای

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان