با اعتماد به حوزه چای موج جدیدی از ثروت را تجربه کردم

تصمیم گرفتم که انواع فرآرده های چای که شامل چای کوهی سوزنی، چای ماسالا وچای میوه ای بود را تولید کنم

از آن‌ جایی ‌که پدرم زمین کشاورزی بزرگی داشت و محصولاتی مانند چای را پرورش می‌ داد تصمیم گرفتم که انواع فرآرده های چای که شامل چای کوهی سوزنی، چای ماسالا وچای میوه ای بود را تولید کنم و کسب‌ و کار پر رونقی را در این زمینه ایجاد کنم، این تصمیم فوق ‌العاده زندگی من را متحول کرد و توانستم در مدت چند ماه قله‌ های ثروت را بپیمایم،  لذا از شما دعوت می ‌کنم با این حوزه سود ده بیشتر آشنا شوید. 

چای ماسالا

چای ماسالا یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها است که دارای خواص بسیار زیادی برای درمان بسیاری از بیماریها و همچنین پیشگیری از آنها می باشد. می توان گفت قیمت چای ماسالا بسته به عواملی مانند بسته بندی و کیفیت متفاوت می باشد. یکی از خوشمزه ترین انواع چای موجود در بازار چای ماسالا می باشد که دارای خواص بسیاری از جمله برای لاغری می باشد. این نوع چای را می توان با شیر مصرف کرد که با قیمت عرضه و فروش عمده آن در مراکز مختلفی از کشور قابل خریداری است. چای ماسالا صرف نظر از هر خواص و ترکیباتی که داشته باشد دارای طعم و عطر بسیار دلپذیری است. شاید بسیاری از افراد به همین خاطر آن را مصرف می کنند اما با دانستن فوایدی که این نوع چای برای سلامتی دارد می توان استفاده ای مناسب تر از آن به عمل آورد.

چای ماسالا

چای کوهی سوزنی

چای کوهی سوزنی، گیاهی ارزشمند است که به صورت خودرو در دل دشت می روید و خواص معجزه بخشی برای سلامتی دارد اگر دغدغه قیمت چای کوهی سوزنی  را دارید باید بگوییم این محصول را می توانید بدون واسطه از تولید کننده خریداری کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. اگر در فصل بهار سری به کوه و دشت بزنید، حتما در دل دامنه ها می توانید چای کوهی سوزنی را پیدا کنید. گیاهی که با گل های پنبه ای صورتی و بنفش رنگش، در طبیعت خودنمایی می کند و با عطر و بوی مست کننده اش فضا را معطر می سازد. چای کوهی سوزنی از گیاهان بومی کشور ما می باشد و از زمان های بسیار دور مورد استفاده افراد بوده و از برگ ها و ساقه های آن برای تهیه دمنوش های شفابخش استفاده می کردند. این گیاه در جهت درمان زخم های عمیق، نیز به کار می بردند.

قیمت چای کوهی سوزنی

چای میوه ای

چای میوه ای یکی از محبوب ترین انواع نوشیدنی است که علاوه بر دارا بودن خواص درمانی، یک نوشیدنی فرح بخش و لذیذ نیز محسوب می شود که فارغ از قیمت چای میوه ای جایگاه خوبی در بازار کسب کرده است. اگر بخواهیم از نوشیدنی های مهم تاریخ بشر یاد کنیم امکان ندارد که اسم چای در آن لیست وجود نداشته باشد، یک نوشیدنی با تنوع بسیار که گسترهٔ استفاده از آن جهانی است. وقتی صحبت از چای به میان می آید، نوشیدنی معطری که با ریختن آب جوش بر برگ های گیاه چای که نام علمی اش «کاملیا سیننسیس» است به ذهن متبادر می شود. شاید انواع دیگری از چای مانند چای سفید و چای سبز نیز آشنا به نظر آید و بسیاری از آن ها نیز استفاده کرده باشند؛ انواعی از نوشیدنی که غالباً به صورت گرم مصرف می شود و باعث آرامش اعصاب می گردد.

قیمت چای میوه ای

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان