با کشیدن پتو روی سرم ثروت گرما بخش زندگی ام شد!

تلاش های بی وقفه و مستمر در این مسیر پولساز موفقیت های چشمگیری را نصیب من کرد، در ادامه به معرفی بیشتر چند نمونه از این کالای خواب می پردازم.

همه افراد به دنبال روش های افزایش درآمد و کسب ثروت هستند، من هم با بررسی و راهنمایی از افراد موفق در زمینه کسب ثروت فعالیتم را در زمینه انواع کالای خواب و پتو شروع کردم. تلاش های بی وقفه و مستمر در این مسیر پولساز موفقیت های چشمگیری را نصیب من کرد، در ادامه به معرفی بیشتر چند نمونه از این کالای خواب می پردازم.

پتو مسافرتی خارجی

به دلیل مناسب بودن قیمت پتو مسافرتی خارجی به  یکی از پرطرفدارترین نمونه های پتو در میان مردم ایران و حتی جهان تبدیل شده است.

انواع ضخیم این پتو در طرح سنتی پلنگی و دیگر طرحهای سنتی در کنار طرحهای مدرن ترک که امروزه از اصلی ترین محصولات وارداتی در این عرصه هستند نیز در این مجموعه موجود می باشد.

این پتوها نسبت به همتایان سنتی و معمولی خود نظیر پتو گلباف وزن بسیار سبک تری داشته و حمل و نقل آن به این دلیل بسیار آسان است.

دلیل اصلی که نام این پتو نیز به پتو مسافرتی شناخته شده است همین حمل و نقل آسان آن است، اما نباید این نام موجب ایجاد تصور تک بعدی بودن این پتو شود.

قیمت پتو مسافرتی خارجی

پتو تک نفره نرمینه

یکی از مدل های پرفروش انواع پتو در بازار، با توجه به مناسب بودن قیمت پتو تک نفره نرمینه، همین کالای خواب محسوب می شود، به گونه ای که درصد بالایی از خرید مردم در این حوزه به این منسوج اختصاص می یابد.

طراحی زیبا و منحصر به فرد این محصول باعث افزایش توجهات مصرف کنندگان به ویژه بانوان و تازه عروسان به آن شده است، همچنین این منسوجات از رنگ بندی های متنوع و چشم نوازی برخوردارند.

پتو تک نفره نرمینه از شاخص ترین الگوهای کیفی در میان منسوجات خواب است.

این منسوج با دارا بودن ویژگی های بسیاری توانسته است مورد استقبال بی نظیری از سمت مردم قرار بگیرد. 

امروزه اکثر مردم هنگامی که به فکر اهدای پیشکشی برای شخصی می افتند، یکی از گزینه هایی که همواره مورد تفکر واقع می شود، پتو است.

قیمت پتو تک نفره نرمینه

پتو جهیزیه

یکی از بخش‌ های مهم در جهیزیه عروس، کالای خواب است که در هنگام خرید به مدل و کیفیت و قیمت پتو جهیزیه اهمیت بسیار زیادی می دهند.

شما می توانید انواع مدل پتو جهیزیه را با کیفیت های گوناگون مشاهده کنید و بهترین نوع پتو را انتخاب نمایید.

پتو جهیزیه باید از بافت محکمی برخوردار باشد و بافت نرم و لطیف آن از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری کند و خیال شما از بابت کیفیت و مرغوبیت محصول راحت و آسوده می شود.

طرح های متنوع این کالا موجب شده تا افراد بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب خود بتوانند شیک ترین و زیباترین طرح و رنگ آن را خریداری نمایند.

تزیین و چیدمان پتو جهیزیه با استفاده از هنر و خلاقیت انجام می پذیرد و افرادی در این زمینه وجود دارند که می‌ توانند با استفاده از ایده های متنوع، تغییرات مطلوبی را در فضا ایجاد کنند.

قیمت پتو جهیزیه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان