حاضران در نشست چه کسانی بودند؟ / دیدار تعدادی از اساتید دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور

ایلنا نوشت:جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

حاضران در نشست چه کسانی بودند؟ / دیدار تعدادی از اساتید دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور
  • جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

در این نشست هم اندیشی که با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، الزهرا(س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی وهنر برگزارشد، حاضران با طرح دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود، پیشنهادهایی را برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل به فضای سیاسی و اجتماعی ارائه دادند.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمید رضا جلالی پور، حسین راغفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمد رضا مریدی، کیومرت یزدان‌پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی‌زاده و علی اصغرپورعزت، از جمله اساتیدی بودند که نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند.

احمد وحیدی وزیر کشور، توضیحی از وضعیت موجود ارائه کرد و به تبیین پیچیدگی‌های آن پرداخت.

وی با استقبال از پیشنهادهای مطرح شده، تداوم چنین نشست‌ها و ترویج فضای گفت‌وگو و تعامل میان سلایق مختلف سیاسی و جریان‌های متنوع فکری در دانشگاه‌ها را پربرکت و مفید دانست و آن را زمینه‌ای برای آگاهی بیشتر و تنویر افکار عمومی برشمرد.

این نشست به همت مرکز آموزش و مطالعات راهبردی وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان