شکست سنگین و تلخ کلباء در روز اخراج فرهاد

ورزش سه نوشت: تیم فوتبال اتحاد کلباء در بازی برگشت از جام ابوظبی، با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.

شکست سنگین و تلخ کلباء در روز اخراج فرهاد

در دیدار برگشت از دور اول رقابت های جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود پذیرای الوحده بود که با نتیجه عجیب پنج بر یک تن به شکست داد.

دیدار رفت را الوحده 2 بر یک برنده شده بود تیم کلباء به دنبال جبران بود. شاگردان مجیدی در این راه موفق بودند و در نیمه اول نیز به گل رسیدند. روی یک کار تیمی دیدنی و پاس استثنایی چیکالدائو، این احمد جشک بود که درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه حریف را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول روی یک تصمیم سخت گیرانه، الوحده صاحب ضربه پنالتی شد که ژوائو پدرو آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد. پس از اعلام پنالتی به سود الوحده، فرهاد مجیدی نسبت به تصمیم داور معترض بود که منجر به اخراج او از کنار زمین شد.

در نیمه دوم، ورق کاملا به سود الوحده برگشت. احمد رفعت روی ضربه سر رو به عقب بازیکن کلباء، نهایت استفاده را برد و با یک شوت دیدنی به گوشه دروازه، تیمش را 2 بر یک پیش انداخت.

در ادامه تلاش های شاگردان مجیدی برای جبران نتیجه بیهوده بود و سباستین تاگلیابوئه در دقایق 86، 91 و 93، موفق به هت تریک برابر کلباء شد و پیروزی تیمش را شیرین تر کرد.

تاگلیابوئه که از دقیقه 79 به میدان آمد، ابتدا روی ارسال جیانلوکا مونیز و با یک ضربه سر، گل نخستش را به ثمر رساند. او دقایقی بعد و روی پاس در عمق دیدنی مونیز در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن به گوشه دروازه، اختلاف را بیشتر کرد.

شکست سنگین و تلخ کلباء در روز اخراج فرهاد

در لحظات پایانی، سلطان الزعابی بازیکن کلباء از زمین بازی اخراج شد. در نهایت و روی ضربه سر بازیکن الوحده که به تیرک دروازه برخورد کرد، تاگلیابوئه مقابل دروازه خالی قرار گرفت و به راحتی توپ را به گل پنجم الوحده تبدیل کرد.

به این ترتیب اتحاد کلباء در روزیکه فرهاد مجیدی را در نیمه دوم کنار زمین نداشت، در مجموع با نتیجه 7 بر 2 شکست خورد و از دور رقابت های جام بانک اسلامی ابوظبی کنار رفت.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان