استاندار گلستان: حدود ۷۰ نیروی امنیتی در اغتشاشات استان زخمی شدند/ بازی تیم‌ملی مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود

علی محمد زنگانه: زمانی که بخشی از جامعه غبارآلود بود، افراد در لباس مقدس نظامی و انتظامی از جان خود گذشتند تا کوچک‌ترین لطمه به افرادی که دچار ابهام شده بوده و با گذشت زمان مسیر خود را از صف اغتشاش‌گران جدا کردند، وارد نشود.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید دوصدایی را در جامعه کنار بگذاریم، افزود: از آغاز اغتشاشات حدود 70 نفر از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی استان گلستان زخمی شدند.

به گزارش ایسنا؛ علی محمد زنگانه ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «قیام پاییزی» با بیان اینکه از نخستین لحظات شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون نیروهای امنیتی با ایثار و از جان‌گذشتگی از انقلاب دفاع کردند، اظهار کرد: می‌توان با زبان هنر و تولید آثار فاخر از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های هموطنان قبل و پس از پیروزی انقلاب، رفتار سفاکانه مأموران رژیم طاغوت را در مقایسه با ازجان‌گذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج تبیین و در جامعه روشنگری ایجاد کرد.

استاندار گلستان ضمن تبریک هفته بسیج، این ایام را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی دلاورمردان ایران اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در وقایع اخیر نیروهای امنیتی با صبر راهبردی، ایثار و گذشت با مسایل مواجهه داشتند، ادامه داد: از آغاز اغتشاشات تاکنون در استان گلستان بیش از 70 نفر از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی زخمی شدند، ولی با دست خالی مسایل را مدیریت کردند.

وی با تأکید بر اینکه در وقایع اخیر در طرف مقابل خیلی‌ها تماشاگر، بخشی دچار هیجانات و تعداد اندکی افراد خبیث که مدیریت اغتشاشات می‌کردند، حضور داشتند، افزود: زمانی که بخشی از جامعه غبارآلود بود، افراد در لباس مقدس نظامی و انتظامی از جان خود گذشتند تا کوچک‌ترین لطمه به افرادی که دچار ابهام شده بوده و با گذشت زمان مسیر خود را از صف اغتشاش‌گران جدا کردند، وارد نشود.

زنگانه با بیان اینکه باید قدر نظام، انقلاب و شهدا را بدانیم، خاطرنشان کرد: باید دوصدایی را در جامعه کنار بگذاریم و رسالت سنگینی که بر دوش داریم با روش‌های جذاب و خوب نشر دهیم.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان در خصوص بازی تیم‌ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا گفت: بازی تیم‌ملی در این گروه مقابل آمریکا بازی آخر در جام جهانی نخواهد بود و با اطمینانی که از سوی غیورمردان ملی‌پوشان کشورمان ایجاد شده شرایط برای صعود به مرحله بعد فراهم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان