با انواع روش های احیا مو آشنا شوید

در این مطلب قرار است شما را با روش های احیا مو آشنا کنیم و هر کدام از آن ها را برایتان توضیح داده تا بتوانید تصمیم درستی در این مورد بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیش تر در این زمینه این مطلب را از دست ندهید.

با انواع روش های احیا مو آشنا شوید

احیا کردن مو ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید زیبایی مو های خود را باز گردانید. داشتن مو های سالم یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از خانم ها و آقایان می باشد از این رو بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا با روش های احیا مو آشنا شده و بتوانید با استفاده از یک مورد خوب از آن ها مو های خود را دوباره زیبا سازید.

روش احیا مو

انواع روش های احیا مو

احیا کردن مو ها ساده نیست ولی نمی توان گفت غیر ممکن است. در واقع امروزه به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی و رنگ ها  و وسایل گرمایشی مانند اتو مو و سشوار مو ها به شدت آسیب می بیند از این رو اگر می خواهید از مو های خود مراقبت نمایید باید با روش های این کار آشنا شده و با آگاهی بیش تر یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

احیا کردن مو ها دارای انواع بسیار متفاوتی می باشد و در آن مو های آسیب دیده و خشک جان می گیرند و چهره فرد را شاداب تر خواهند کرد. صاف کردن مو ها به همراه احیا کردن ممکن است رخ دهد از این رو بهتر است برای درمان و احیا کردن مو های خود به یک فرد خبره و با تجربه مراجعه نمایید در غیر این صورت ممکن است در خانه به مو هایتان آسیب وارد شود زیرا این روش ها همانطور که دارای فوایدی می باشند در صورت استفاده نادرست امکان از بین بردن و خراب تر کردن اوضاع مو هایتان را نیز ممکن است به همراه داشته باشند.

پلکس تراپی

پیوند های مهمی در مو وجود دارد که بر اثر استفاده از مواد دکلره شکسته می شوند و در این روش شما می توانید برای احیا کردن این پیوند ها از یک محصول قوی به نام اولاپلکس استفاده کنید. استفاده از این محصول بسیار خوب مکی باشد و به فرد کمک می کند تا بتواند بعد از ترمیم مو های خود آن را رنگ کند. در ساختار این ماده از هیچ روغنی استفاده نشده است از این جهت با کراتین  تراپی فرق می کند در غیر این صورت می توان گفت مشابه با همان روش درمانی برای احیا کردن مو ها می باشد.

احیا کردن مو ها

پروتئین تراپی

رشته های مو سرشار از کراتین می باشند و این ماده می تواند منجر به بهبود و طراوت و شادابی مو ها گردد ولی این پروتئین ها بسیار حساس می باشند و در صورتی که از مو ها مراقبت نشود و بیش از حد از اتو مو و سشوار استفاده شود و یا مو های خود را دائما رنگ کنید باید شاهد از بین رفتن این پروتئین ها و کاهش طراوت و شادابی مو ها و همچنین آسیب دیدگی شان باشید.

از سمت دیگر می توان گفت که نداشتن  یک رژیم غذایی متناسب می تواند منجر به از بین رفتن ذخیره این ماده در ریشه مو ها شود. در پروتئین تراپی برای مو های شما از محصولی استفاده می شود که این پروتئین را دارد و به مو ها می دهد تا دوباره سالم و شاداب باشند. در واقع کراتین به سرعت جذب مو می شود و این مورد از ساده ترین ترفند ها برای احیا کردن مو ها می باشد.

کراتین کردن مو

برای از بین بردن وزی مو و آسیب دیدگی هایش یکی از ساده ترین و شناخته شده ترین راه ها کراتین کردن مو می باشد. این روش کمک می کند تا مو ها کراتین های از دست رفته خود را بازیابی نماید و استحکام و درخشندگی مو های شما دوچندان خواهد شد. بنابراین امروزه یکی از مباحث بسیار مهم در کلاس های آموزشی آموزش کراتینه کردن مو می باشد زیرا این کمار دارای حساسیت بالایی می باشد و نیاز به دقت و تمرین دارد در غیر این صورت امکان دارد مو های فردی که زیر دست شما می نشیند را سوزانده و از بین ببرید.

ترمیم مو ها با کراتین

آرگان تراپی

آرگان یکی از روغن های بسیار مفید می باشد و برای پوست و مو اهمیت بسیار زیادی دارد از این رو بهتر است استفاده از این روغن را نیز در دستور احیا کردن مو های خود قرار بدهید. روغن آرگان تاثیر بسیار زیادی برای سلامت مو ها دارد و سرشار از ویتامین های A ، E و اسید های چرب ضروری می باشد و آنتی اکسیدان های موجود در آن می تواند به شاداب تر شدن مو ها کمک کرده و همچنین از بروز موخوره پیشگیری خواهد کرد. استفاده از این روغ6ن برای مو ها بسیار مفید می باشد و اگر بتوانید آن را به ساقه مو ها بزنید می توانید فولیکول های مو را نیز تقویت کنید.

اوزون تراپی

اوزون تراپی با دستگاه های مخصوصی انجام می شود و شما بهتر است بهترین مرکز را برای این کار انتخاب کنید در غیر این صورت امکان آسیب دیدن مو هایتان وجود دارد. در واقع این دستگاه ها اکسیژن را به اوزون تبدیل کرده و وارد ساقه مو ها می کنند. در نظر داشته باشید که این کار می تواند منجر به تقویت ساقه ها شود و فولیکول های مو را بهبود می بخشد.

این روش نه تنها برای درمان آسیب دیدگی ها به کار می رود بلکه از ریزش مو پیشگیری خواهد کرد و همچنین شوره سر را از بین خواهد برد. برای استفاده از این روش درمانی بهتر است با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن و با بهترین تجهیزات این کار را انجام دهید.

احیا مو ها با روش های خاص

سلامت مو ها از بزرگ ترین و مهم ترین فاکتور ها برای افراد به شمار می رود و بسیاری از افراد دوست دارند که زیبا ترین و سالم ترین مو ها را داشته باشند زیرا مو یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار بر چهره فرد می باشد و مو های آسیب دیده و شکننده می تواند فرد را افسرده و بد حال نشان داده و یا میزان سن آن ها را افزایش خواهد داد. در ادامه به شما پیشنهاد می شود به مطالب دیگر مانند بخور مو و آرگان تراپی سر بزنید و اطلاعات خود را در این موارد افزایش دهید تا بتوانید مو های سالمی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان