با وجود وضعیت مالی بدی که داشتم با کشمش ثروتمند شدم

تصمیم گرفتم شغل جدیدی را در حوزه ی کشمش آغاز کنم و پس از مدتی به ثروت فراوانی رسیدم

برای من شروع یک کسب و کار جدید به دلیل اینکه پول زیادی نداشتم کمی غیرممکن بود اما زمانی که با تجارت نوین آشنا شدم که در آن سرمایه اصلی را از پول مشتری می گیرند، تصمیم گرفتم شغل جدیدی را در حوزه ی کشمش آغاز کنم و پس از مدتی به ثروت فراوانی رسیدم و در حال حاضر یکی از میلیاردرهای این کشور می باشم.

کشمش سبز کاشمر

کشمش سبز کاشمر یکی از پرطرفدارترین انواع  کشمش موجود در بازار است و به همین علت قیمت کشمش سبز کاشمر گران می باشد. انگوری که در تهیه ی این نوع کشمش استفاده می شود انگور کاشمر است که ظاهر بلندی دارد و از بهترین کیفیت برای تولید کشمش سبز قلمی برخوردار است.

در ادامه به قیمت این نوع کشمش خوش طعم و مفید و برخی از خواص آن می پردازیم، کاشمر یکی از شهرهای استان خراسان است که یکی از معتبر ترین منشاهای انگور در منطقه ی خلیج فارس است.طول هر کشمش حدود 2 الی 3 سانتی متر است و رنگ ان برخلاف کشمش مویز یا کشمش پلویی سبز یا زرد روشن می باشد.

قیمت کشمش سبز کاشمر

کشمش سیاه

در حال حاضر قیمت کشمش سیاه به دلیل خواصی که در مقایسه با سایر مدلها دارد از قیمت بالاتری  در بازار ایران برخوردار است که در ادامه به بررسی علل این موارد و همچنین اطلاعات جامع درباره این محصول پر خاصیت خواهیم پرداخت.

از جمله این مناطقی که در ایران که دارای بیشترین خرید و مهمتر از آن بالاترین کیفیت در تولید کشمش سیاه پلویی مرغوب دارند می توان به شهرهای ملایر در استان همدان و تاکستان در استان قزوین اشاره کرد.

هر ساله حجم قابل توجهی ازمحصول را تولید و راهی بازار می کنند که محصول عرضه شده توسط این مناطق از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. اما در بحث تولید کننده های عمده نمونه دوم از کشمش سیاه که به کشمش سیاه مویز معروف است می توان به مناطقی اشاره کرد.

قیمت کشمش سیاه

کشمش گلدن

یکی از فرآورده و مشتفات انگور می باشد و بله این محصول کشمش گلدن می باشد که از ویژگیهای زیادی برخوردار است. محصولی است که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده که از انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود می باشد و جالب است بدانید قیمت کشمش گلدن در بازار های مختلف، متفاوت است.

یک کشمش گلدن خوب باید در عین حالی که خشک می باشد ولی از بافت نرم و گوشتی برخوردار باشد به گونه ای که وقتی آن را داخل دهان می گذاریم بیش از اندازه سفت و یا خشک نباشد. کشمش گلدن درجه دو، در این نوع از درجه بندی به دلیل وجود ناخالصیهایی که در آن وجود دارد که از جمله آن می توان به دم کشمش اشاره کرد.

قیمت کشمش گلدن

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان