هرشب خوابیدن روی کاناپه چه مشکلاتی را ایجاد می‌کند؟

 ممکن است ساعت خوابتان بهم بریزد:

هرشب خوابیدن روی کاناپه چه مشکلاتی را ایجاد می‌کند؟

 ممکن است ساعت خوابتان بهم بریزد:

زمان اولیه خوابیدن روی کاناپه ممکن است ساعت هشت یا نه شب باشد درست بعد از اینکه شام خوردید و روی مبل نشستید تا برنامه مورد علاقه‌تان را ببینید. مشکل این است که ساعت 8 یا 9 شب در واقع وقت خواب نیست. بنابراین وقتی یکی دو ساعت بعد از خواب بیدار می‌شوید و به اتاق خوابتان می‌روید دیگر نمی‌توانید به خوبی استراحت کنید.  

 خواب شما احتمالاً مختل خواهد شد:

اتاق خواب‌ها قرار است تاریک و ساکت باشند اما تلویزیون، چراغ‌ها و سایر افراد می‌توانند شما را بیدار کنند. همین بیداری‌های کوچک می‌تواند باعث شود خواب شما سبک‌ترشود و به راحتی و عمیقی به خواب نروید.

 ممکن است کمر و گردن شما درد بگیرد:

کاناپه‌ها برای نشستن طراحی شده‌اند نه دراز کشیدن. شما ممکن است نیاز به خم کردن زانو‌های خود داشته باشید که می‌تواند باعث سفتی عضلات و وماهیچه‌ها شده و منجر به کمردرد بیشتر شود. این اثرات فقط هنگام بلند شدن شما را ناراحت نمی‌کند. اگر درد‌ها تا غروب ادامه پیدا کند در نهایت خوابیدن را برای شما سخت‌تر می‌کنند.

 

چگونه عادت خوابیدن روی کاناپه را ترک کنیم؟

اگر تمایل دارید برای یک استراحت کوتاه مدت روی کاناپه بخوابید سعی کنید بالشت‌هایی را در جای خود قرار دهید تا سرتان دچار تکان خوردن نشود. چراغ‌های اطراف کاناپه را روشن نگه دارید یا حتی اگر شروع به چرت زدن کردید از دیگران بخواهید که شما را بیدار کنند. سپس زمانی که احساس کردید خسته شده‌اید به اتاق خواب خود بروید تا خوابتان ببرد.

 

منبع:

www.livestrong.com

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان