مزایای پرایمر مژه و نحوه صحیح استفاده از آن

یکی از مزایای پرایمر مژه لیز خوردن ریمل روی مژه که باعث می شود زیبایی مژه دوبرابر شود. در این مطلب انواع فواید پرایمر مژه را بیان کردیم امیدوارم نهایت استفاده را از این مطلب برده باشید.

مزایای پرایمر مژه و نحوه صحیح استفاده از آن

امروزه اکثر خانم ها خواهان آرایشی زیبا و کامل هستند تا زیبایی خود را چند برایر کنند. به همین سبب تولیدکنندگان لوازم آرایشی سعی می کنند تا محصولاتی را تولید کنند که ماندگاری آرایش را بیشتر کند، پرایمر مژه یکی از محصولات جدید است که برای افرادی که می خواهند آرایش حرفه ای تری داشته باشند. مزایای پرایمر مژه فراوان است.

معرفی مزایای پرایمر مژه

آشنایی با مزایای پرایمر مژه

پرایمر ها نوعی زیر ساز آرایش هستند، اعم از اینکه برای پوست ، لب، ابرو یا مژه به کار برود. کاربرد پرایمر ماندگاری آرایش و بهتر نشستن آرایش بر روی صورت است. پرایمرها پوست صورت را صاف و یکدست می کنند تا ارایش دوام بیشتری داشته باشد. پرایمر ها بافتی کم چرب و مخملی دارند که منجر به ماندگاری آرایش می شود، علاوه بر این باعث می شود چروکها کمتر دیده شوند.

پرایمر مژه به عنوان یک زیر ساز عمل می کند و باعث می شود ریمل به آسانی روی مژه سر بخورد و ماندگاری اش  بالا برود. با استفاده از پرایمر مژه دیگر لازم نیست از ریمل های پرپشت کننده یا حجم دهنده استفاده کنید.

انواع پرایمر مژه

پرایمر مژه مدل های مختلفی دارد که بعضی از آن ها مایعی بی رنگ است و مدل های دیگرش یا سفید رنگ است یا کرم رنگ. پرایمر های رنگی روی مژه ها یک لایه به وجود می آورند که باعث ضخیم تر شدن مژه های شما می شود. زمانی که شما روی آن لایه ریمل می زنید باعث می شود مژه هایتان پرپشت و ضخیم دیده شود.

بیان مزایای پرایمر مژه

اما پرایمر های بی رنگ نسبت به پرایمر های رنگی حجم دهندگی کمتری دارند، با این وجود بیشتر باعث دوام ریمل مژه می شود. در بعضی از پرایمر ها دارای ویتامین هستند مانند ویتامین E، که این ویتامین باعث تقویت مژه ها می شود، همچنین خاصیت رطوبت رسانی و نرم کنندگی دارند. به همین سبب از پرایمر ها استفاده کنید تا مژه هایتان نرم شود.

فواید پرایمر مژه

  1. زیباتر شدن چشم‌ها
  2. ماندگاری بیشتر ریمل روی مژه‌ها
  3. پر نشان دادن مژه‌ها
  4. لیز شدن مژه و سر خوردن راحت تر ریمل روی آن
  5. تقویت مژه‌ها
  6. نرم کننده مژه ها
  7. بازسازی و رشد مژه
  8. بدون ضرر و حساسیت
  9. راحت‌تر پاک شدن ریمل از روی مژه ها
  10. هزینه کردن کمتر برای خرید ریمل های گران قیمت حجم دهنده و پرپشت کننده
  11. خاصیت ضد قارچ بودن در کاشت مژه

بیان مزیت های پرایمر مژه

نحوه استفاده از پرایمر مژه

نحوه استفاده این محصول آرایش با ریمل فرق زیادی ندارد. پیش از آنکه از ریمل و پرایمر استفاده کنید، ابتدا مژه های خود را از هر گونه آلودگی پاک کنید تا اثری از ریمل های قدیمی و کثیفی ها روی مژه های شما باقی نماند. استفاده از پرایمر بر روی مژه هایی که با فرمژه فر داده اید، جلوه ی زیبایی پیدا می کند. اگر وقت داشتید، حتما قبل از استفاده از ریمل و پرایمر با فرمژه، مژه هایتان را فر کنید. بعد یک لایه ریمل پرایمر روی ریشه تا نوک پرایمر بمالید و در آخر ریمل بزنید.

اگر از پرایمر مژه استفاده کنید دیگر نیازی نیست از مژه مصنوعی استفاده کنید یا اینکه اکستنشن مژه انجام دهید، در این صورت مژه هایتان به طور طبیعی زیبا خواهد شد. زمانی که کاشت مژه انجام می دهید یا از مژه مصنوعی استفاده می کنید، چسب مژه ضرر های زیادی برای چشم و مژه دارد. گاهی اوقات هم باعث آلرژی و حساسیت در چشم و مژه می شود.

مزایای پرایمر مژه چیست؟

عوارض استفاده

پرایمر هیچ ضرری برای مژه ها ندارد. به خصوص اگر از پرایمر با کیفیت بالا  که بدون پارابن و سرب است استفاده کنید، فقط مشکلی که وجود دارد این است که یک مرحله به آرایش شما اضافه می شود و کمی زمان بر می باشد. پس برای آرایش روزانه استفاده نکنید و در آرایشی که در مراسم های خاص انجام می دهید استفاده کنید.

ما در این مطلب مزایای پرایمر مژه را بررسی کردیم امیدوارم لذت برده باشید و نهایت استفاده را از این مطلب برده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان