با خشک کردن میوه ها ضرر مالی خود را جبران کردم

زمانی که هیچ کس محصول باغ من را به قیمت مناسب نمی خرید من تصمیم گرفتم تا محصولات خود را به میوه خشک تبدیل کنم

زمانی که هیچ کس محصول باغ من را به قیمت مناسب نمی خرید من تصمیم گرفتم تا محصولات خود را به میوه خشک تبدیل کنم  واین ایده باعث شد چندین میلیارد پول بدست بیاورم. در ادامه با این محصولات و خواص آنها آشنا خواهید شد.

آلوچه خشک ترش مزمز

همان طور که در قسمت قبل نیز اشاره شد، آلو سرشار از فیبر است که به جلوگیری از هموروئید ناشی از یبوست کمک می‌کند. یبوست مزمن یک مسئله متداول در افراد مسن است و به علاوه می تواند یک عارضه درد آور برای نوزادان و حتی همه افراد در سنین مختلف باشد. آلوچه خشک ترش مزمز؛ به دلیل محتوای بالای سوربیتول، همانند یک ملین رفتار می‌کند و به همین ترتیب از بروز یبوست مزمن جلوگیری می‌کند.

در طب سنتی نیز خواص بسیار متعددی برای آلوی خشک، در نظر گرفته شده است. این فرآورده از نظر کارشناسان این طب دارای طبع سرد و‌ تر است و مصرف آن بیشتر برای افراد با مزاج گرم و خشک توصیه می‌شود. این محصول می‌ تواند در کاهش عطش و پایین آوردن حرارت موثر باشد. مصرف نوع سیاه نسبت به نوع سرد برای افراد سرد مزاج بهتر است؛ چرا که نوع سیاه، سردی کمتری دارد و به این ترتیب عوارض آن کمتر خواهد بود.

آلوچه خشک ترش مزمز

میوه خشک بسته بندی شده

امروزه استفاده از انواع چیپس میوه به شدت رو به افزایش است. میوه خشک بسته بندی شده از کیفیت بالایی برخوردار است.

زیرا بسیاری از افراد به خصوصیات و مزایای استفاده از میوه خشک بسته بندی شده پی برده اند.

از فروش این محصولات استفاده و تلاش می کنند تا انواع میوه خشک را به عنوان جایگزینی عالی بجای انواع تنقلات انتخاب نمایند.

فروش میوه خشک ممکن است به روشهای مختلف انجام شود. زیرا این محصول از خرید و فروش بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد از این نوع خشکبار به فراوانی استفاده می کنند.

لذا با ورود به بازار می توان نمونه های بسیار متنوعی از انواع میوه خشک را در بسته بندی های بسیار شکیل و شیک در اوزان مختلف مشاهده نمود.

میوه خشک معمولا به صورت تک محصولی و یا گاهی به صورت مختلف و در انواع مختلف آماده فروش است.

افراد مختلف می توانند بنا به نوع ذائقه و سلیقه خوراکی خود از انواع این محصولات عالی و درجه یک خریداری و استفاده نمایند.

میوه خشک بسته بندی شده

برگ خشک هلو

میوه هلو را می توان زیر نور خورشید، در فر و یا به صورت صنعتی و در دستگاه های بزرگ و خاص خشک کرد. برگ خشک هلو  بسیار متنوع است.

در هر سه روش کافی است تا در حد نیاز مقداری هلو را خریداری کنید برای این منظور هلو نباید زیاد رسیده و نرم و یا زیاد سفت و نارس باشد.

استفاده از میوه های میانه و انتخاب آنها که هیچ لک و خرابی در آن وجود نداشته باشند، برای خشک کردن بهتر است.

هلو از انواع میوه های بسیار با کیفیت و پر ویتامین و مقوی است که این میوه عالی مقداری قند و کالری دارد.

به همین دلیل با خوردن هلو می توان انرژی بدن را تامین نمود، هلو بسیار آبدار است پس خوردن میوه تازه در تابستان به تامین میزان آب بدن  بسیار کمک خواهد کرد. تولید کنندگان انواع میوه های فصلهای مختلف را با روشهای مختلف و در مقدار کلان خشک و در بازار توزیع می کنند.

شما تاجر محترم اگر برای امر تجارت به انواع این محصولات عالی در اندازه عمده نیاز دارید می توانید راجع به تامین نیاز خود با مشاوران ما در این سایت ارتباط بگیرید.

برگ خشک هلو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان