پارچه محصولی که راه ثروت را برای من هموار ساخت

با راهنمایی اساتید فروش حوزه پارچه توانستم به یکی از فروشندگان عمده در ایران و سپس در جهان تبدیل شوم

باتوجه به نیاز هر روزه افراد به پارچه ها برای تولید انواع لباس، بنابراین بازار فروش و تجارت در حوزه پارچه می تواند بسیار سودمند باشد من با راهنمایی اساتید فروش حوزه پارچه توانستم به یکی از فروشندگان عمده در ایران و سپس در جهان تبدیل شوم و تعداد زیادی سفارش از کشور های همسایه و همچنین اروپا داشته باشم.

پارچه کتان نخی

در زندگی روزمره یکی از نیاز های حیاتی ما استفاده از پوشاک و لباس است، پس برای داشتن لباس نیاز به پارچه داریم و انتخاب پارچه کتان نخی نازک برای دوخت لباس ها یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

این پارچه بسیار نرم و لطیف می باشد که چه در فصل زمستان و چه در فصل تابستان می توانید از آن استفاده کنید و نه تنها به بدن شما آسیبی نمی رساند بلکه بسیار راحت و خنک است، یکی از بهترین کاربردهای پارچه کتان، استفاده برای تولید و ساخت انواع مدل های لباس دخترانه در سایزهای مختلف می باشد.

پارچه مورد نظر از پارچه های بسیار پرفروشی است که دارای بازار پررونقی می باشد و دختران علاقه ی زیادی به آن دارند به همین دلیل خرید و فروش آن بسیار بالا است از این پارچه می توان مدل های مختلف و گسترده ای از لباس ها را دوخت، دوخت این پارچه بسیار ساده و راحت است و تن کردن آن نیز حس بسیار خوبی می دهد.

از دیگر دلایلی که باعث شده دختران اقدام به خرید این پارچه برای استفاده مدل های مختلف لباس کنند، ضخامت مناسب و کم آن به خصوص برای فصل تابستان و هوای گرم است.

پارچه کتان نخی

پارچه کتان کج راه

یکی از مشخصه های اصلی پارچه کتان کج راه، ثبات رنگی بالای آن است که با شستشوی مکرر کیفیت بافت و رنگ پارچه عوض نمی شود و پارچه بعد از گذشت زمان طولانی همچنان کیفیت خود را حفظ خواهد کرد‌.

باتوجه به اینکه استقبال زیادی از پارچه کتان نخی مانتویی ساده شد، این پارچه جزء پارچه های محبوب قرار گرفت و امروزه انواع مختلفی از این پارچه تولید می شود که مناسب با فصول مختلف باشد و بتوان در همه شرایط و موقعیتها، مانتویی از جنس کتان را استفاده کرد.

برخی از پارچه های کتان که در کارخانجات نساجی تولید و عرضه می‌ شود عبارتند از پارچه کتان کاغذی، پارچه کتان نخی، پارچه کتان صابونی، پارچه کتان پیچ و پارچه کتان ضخیم که هر کدام از این نوع پارچه های کتان مختص استفاده در فصولی خاص هستند.

خرید پارچه کتان نخی ساده برای همه افراد با توانهای مالی مختلف امکان‌ پذیر بوده زیرا، قیمت پارچه کتان نخی بسیار مناسب است و همچنین باتوجه به ماندگاری بالای پارچه کتان نخی، می‌ توان با یک بار پرداخت هزینه بهترین پارچه مورد نیاز خود را تهیه کرد و تا مدت طولانی از آن استفاده نمود.

پارچه کتان کج راه

پارچه کتان کش

پارچه هایی که در کشور ما تولید می شوند انواع مختلفی دارند، یک نمونه از این محصولات نوع کتان است کش است که به صورت طرح دار تولید و به خرید و فروش می رسد.

پارچه کتان کش نیو طرح دار یک محصول بی رقیب است که در کارخانه های تولید پوشاک کارایی بسیار خوبی دارد.

 این نمونه از پارچه ها همانطور که مشخص است دارای خاصیت کشی و ارتجاعی می باشند و در بین مردم محبوبیت خاصی دارند.

این محصول با استفاده از الیاف کتان تولید می شود و به همین دلیل هم به صورت طبیعی در دسترس مردم قرار می گیرد.

ضخامت های مختلفی از این نوع پارچه در معرض فروش گذاشته می شوند که هر کدام از آنها برای تولید دسته های مختلفی از پوشاک به کار می روند.

این پارچه ها ضد حساسیت هستند و برای افرادی که دارای پوست نازک و همینطور حساس می باشند خیلی عالی هستند.

پارچه کتان کش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان