کاشت انواع گل های زیبای فصلی در کیش برای استقبال شایسته از گردشگران ۱۴۰۲

سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش از کاشت بیش از چند میلیون انواع گل های زیبای فصلی برای استقبال شایسته از گردشگران خبر داد .

کاشت انواع گل های زیبای فصلی در کیش برای استقبال شایسته از گردشگران 1402

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش با توجه به بهبود شرایط آب و هوایی در نیمه دوم سال، کاشت گل های فصلی در میادین، معابر و پارک ها به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و استقبال شایسته از گردشگران آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

مهندس غفار آقازاده سرپرست معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش گفت: کاشت بیش از هفت میلیون بوته از انواع گل های فصلی در دست اجرا است و تا پایان سال نیز گل های متنوع دیگری نیز کاشته خواهد شد.

مهندس آقازاده همچنین با اشاره به اینکه در طول سال اقدامات گسترده ای برای توسعه فضای سبز جزیره کیش اعم از خاکریزی، بهسازی و آماده سازی، تهیه و کاشت گل های فصلی و انواع درخت و درختچه انجام می شود

معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان این که تولید و تکثیر و کاشت انواع نشاء گل های فصلی در جزیره یکی از برنامه های شرکت در جهت زیباسازی محیطی این منطقه بوده است، اظهار داشت: در سال جاری بیش از هفت میلیون نشاء بوته گل فصلی متناسب با آب و هوای جزیره کیش در نهالستان شرکت تولید می شود که در فصل پاییز این نشاء ها به معابر، میادین و پارک های جزیره کیش انتقال می یابد تا در ماه های پایانی سال طراوت و سرسبزی این جزیره زیبا دو چندان شود.

مهندس آقازاده با بیان این که هر سال از اوایل مهر کاشت گل های فصلی در کیش آغاز می شود و تا اواخر فروردین سال بعد ادامه خواهد داشت، افزود: امسال نیز با استفاده از فضای ایجاد شده در جزیره کیش و آماده سازی نشاء مورد نیاز، عملیات کاشت گل‌های فصلی شامل انواع گونه‌های جعفری، آهار، اطلسی، رعنا، زیبا، کوکب، ستاره ای، آلیسوم و پریوش که با شرایط آب و هوایی کیش سازگار هستند همزمان با شروع فصل پاییز آغاز می شود.

معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات کیش ابراز امیدواری کرد ساکنان و گردشگران با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا و حفظ طراوت و شادابی کیش کوشا باشند.

لازم به ذکر است، سرانه فضای سبز در جزیره کیش برای هر نفر بیش از 170 متر مربع است و این در حالی است که سرانه جهانی فضای سبز برای هر نفر 20 تا 25 متر مربع است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان