سیلانه سبز تولیدکننده محصولات آرایشی

شرکت تولیدی بازرگانی سیلانه سبز کار خود را در سال ۱۳۸۰، با هدف تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و در راستای افزایش سطح سلامت مصرف‌کنندگان آغاز کرد.

سیلانه سبز تولیدکننده محصولات آرایشی

بازار محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان به بازار پویایی تبدیل شده و شاهد هستیم که نوآوری و خلاقیت در این بازار حرف اول را می‌زند. در ایران نیز، این موضوع در برخی از برندهای معتبر و شناخته‌شده در حوزه‌های پوست، مو و دهان و دندان نیز دیده می‌شود و شاهد معرفی برندهایی باکیفیت در این حوزه هستیم. برخی از این برندها شامل برندهایی مانند کامان، آمبرلا، دافی، کدکس، کاپوت، میسویک، زنون، نینو، دکتر اُز و پیکسل می‌شوند. پشت تمام این برندهای معتبر و شناخته‌شده ایران، هلدینگی موفق قرار دارد که از نوآوری و فناوری به‌صورت همزمان در تولید محصولات بهره می‌برد.

هلدینگ سیلانه سبز

این شرکت با به‌کارگیری پرسنل با تجربه و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و دانش فنی در کشورهای اروپایی، توانسته انواع محصولات را در تنوع بسیار بالا تولید کند و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهد. در حقیقت هدف اصلی هلدینگ سیلانه سبز و مدیر اجرایی آن، مازن حریری، معرفی یک سبک زندگی سالم به مشتریان و دسترسی آسان آنان به محصولات بهداشتی است.

سیلانه سبز، ابتدا فعالیت خود را با کمک گرفتن از فناوری در حوزه تولید محصولاتی از قبیل پوشک، مراقبت از پوست و ... آغاز کرد. پس از استفاده مصرف‌کنندگان از این محصولات و جلب رضایت و اعتماد آنها، اقدام به گسترش تولید محصولات خود گرفت و به بازار محصولات آرایشی و مراقبت از مو و دندان نیز ورود کرد. سیلانه سبز، در حال حاضر با واردات و توزیع پاستیل، به صنایع غذایی نیز پیوسته است.

سیلانه سبز، با تولید محصولات ضروری سعی در ارائه بهترین سبک زندگی و کاهش بیماری و مشکلات سلامتی دارد. هدف این هلدینگ تنها تولید محصول نیست و در حقیقت هدف اصلی هلدینگ سیلانه سبز و مدیر اجرایی آن، مازن حریری، خلق یک نام تجاری منحصربه‌فرد در حوزه‌ی مراقبت‌های بهداشتی نوآورانه بوده که مصرف‌کنندگان آن را دوست داشته باشند.

سیلانه سبز تولیدکننده محصولات آرایشی

چشم انداز سیلانه سبز

سیلانه سبز به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی در ایران تبدیل شده و در حال حاضر 150 شرکت تابعه در استان‌های ایران دارد. اما این تمام ماجرا برای سیلانه سبز نیست و شاهد هستیم که این شرکت و محصولات برندهای شناخته‌شده آن به بازار جهانی و خصوصا خاورمیانه نیز راه پیدا کرده‌اند و مشتریان بسیاری نیز دارد.

تبدیل شدن به شرکتی معتبر با اتکا بر نوآوری و کسب رضایت و اعتماد مشتریان در سطح بین‌المللی و همچنین شناختده‌شدن به عنوان رهبر در صنعت آرایشی و بهداشتی از جمله چشم‌اندازهایی است که سیلانه سبز برای خود در نظر گرفته است. البته که در این راستا به دنبال سبک زندگی سالم و عدم آسیب به محیط زیست هم است و برای این منظور، گواهینامه CE را نیز دریافت کرده است. این گواهینامه نشان می‌دهد که آن محصول الزامات ایمنی، بهداشتی و حفاظت از محیط زیست اتحادیه‌ی اروپا را برآورده می‌کند.

در راستای حفاظت از محیط زیست و زندگی سالم، مازن حریری، مدیر این هلدینگ کمپین‌هایی را راه‌اندازی کرده است. این کمپین‌ها به شرح زیر هستند:

  • تیم آمبرلا با همکاری دانشگاه خوارزمی، بیش از 2000 اصله درخت را به نام همراهان خود در این دانشگاه کاشته است.
  • تیم کامان با همکاری مردم و مسافران طبیعت، کمپینی را برای پاکسازی طبیعت از پلاستیک راه‌اندازی کرده است.

سخن پایانی

هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت مازن حریری، بیش از 20 سال است که در حوزه تولید محصولات تند مصرف (FMCG) خصوصا محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و در زمان فعالیت خود، موفق شده است 11 برند را در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در حوزه‌های پوست، مو، دهان و دندان معرفی کند. این شرکت در حال حاضر، فعالیت خود را به سراسر ایران گسترش داده است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب مصرف‌کنندگان ایرانی شناخته می‌شود. تمام محصولاتِ برندهای مختلف سیلانه سبز در فروشگاه‌ها و داروخانه‌های ایران در دسترس همگان هستند و علاوه بر این، مصرف‌کنندگان می‌توانند این محصولات را به صورت مستقیم از وب‌سایت لوکس ایرانا به ادرس www.luxirana.com نیز تهیه کنند.

«رسیدگی به امور خدمات مشتری نه‌ یک بخشِ کاری، بلکه وظیفه‌ی همه‌ی ماست»؛ از این گفته مازن حریری مدیر اجرایی سیلانه سبز می‌توان متوجه شد که این شرکت در راستای ارائه بهترین محصولات و رفع نیازهای مصرف‌کننده قدم برمی‌دارد و برای این منظور، بخش تحقیقات بازار را در سازمان خود دارد تا روی عادات و ترجیحات خرید مصرف‌کنندگان مطالعه کند. این شرکت دارای شناخته‌شده‌ترین برندها و محصولات باکیفیت و قابل‌اعتماد در ایران و خاورمیانه است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان