تکنولوژی ناسا به کمک نیمار آمد

فناوری ناسا می‌تواند نیمار را از مصدومیت خلاص کرده و او را به رقابت‌ها برگرداند.

به گزارش تابناک و به نقل از مارکا، - نیمار در دیدار مقابل صربستان به دلیل مصدومیت تعویض شد و بعداً مشخص شد که مچ پایش رگ به رگ شده و هر دو بازی بعدی تیمش در مرحله گروهی را به احتمال قوی از دست می‌دهد.

حضور نیمار در بازی سوم مرحله گروهی در قطر بستگی به سرعت بهبود یافتن مصدومیتش دارد. او که شدیدا از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود برای درمان فیزیوتراپی پیشرفته به فناوری ناسا روی آورده است.

تکنولوژی ناسا به کمک نیمار آمد
نیمار در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که تحت درمان با یک چکمه ویژه است. این تجهیزات از فناوری ناسا استفاده می‌کند و روند بهبودی را سرعت می‌بخشد. چکمه سه تکنیک مختلف ماساژ را ترکیب کرده و گردش خون را فعال می‌کند. همچنین بازگشت وریدی را تحریک می‌کند، تورم را کاهش می‌دهد، درد و خستگی عضلانی را کاهش می‌دهد، اسید لاکتیک انباشته شده را از بین می‌برد، گرفتگی‌ها و بافت نرم و استخوان را بهبود می‌بخشد.

نیمار امیدوار است تا این تکنولوژی او را نجات بدهد و باز هم بتواند در بازی‌های جام‌جهانی قطر برای کشورش به میدان برود.

 

نیمار پس از مصدومیت ناراحت‌کننده‌اش در اینستاگرام نوشته بود: «غرور و عشقی که برای پوشیدن این پیراهن حس می‌کنم نیاز به توضیحی ندارد. اگر خدا به من فرصت می‌داد تا کشوری را برای متولد شدن انتخاب کنم قطعا انتخابم برزیل بود. هیچ چیزی در زندگی من ساده بدست نیامد. من همیشه مجبور بودم برای رسیدن به رویاها و آرزوهایم مبارزه کنم. هرگز برای کسی آرزوی بد نکردم و همواره به نیازمندان کمک کردم. امروز یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی من رقم خورد، و بله... دوباره در جام جهانی مصدوم شدم. خسته‌کننده و دردناک است اما مطمئنم این شانس را خواهم داشت تا برگردم زیرا تا جایی که در توان دارم تلاش خواهم کرد تا به کشورم، هم‌تیمی‌هایم و خودم کمک کنم. من فرزند خدا هستم و ایمانم بی‌نهایت است.»

 

فرارو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان