۴ قدم تا دریافت اقامت دائم استرالیا

4 قدم تا دریافت اقامت دائم استرالیا

یکی از واژه‌های پراستفاده در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص دانشجویان، کلمه مهاجرت است و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها چگونگی دریافت ویزای کشور مقصد است. در بین همه این مشغله‌های مهاجرت انتخاب کشور مناسب از مهمترین بخش‌های کار است. درسال‌های اخیر با اطلاعات آماری به دست آمده از مهاجران ایرانی، مهاجرت به استرالیا در صدر جدول قرارگرفته است.

استرالیا به علل مختلفی مانند اقتصاد پررونق، رفتار محترمانه با مهاجرین، ظرفیت پذیرش بالا برای مهاجرت، اعطا سریع ویزا به متقاضیان، رفاه زندگی بالا، پرداخت حقوق مناسب، دانشگاه‌های معتبر و غیره به یکی از قطب‌های مهاجرپذیر جهان تبدیل شده است. اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید با دانستن این 5 قدم می‌توانید خود را در خانه رویایی‌تان در بهشتی به نام استرالیا تصور کنید.

مهاجرت به استرالیا در سال 2023

اکنون، در پایان سال 2022، بهترین زمان برای درخواست ویزا استرالیا است چرا که دولت استرالیا قصد دارد در سال 2023 تعداد زیادی نیروی کار متخصص و نخبه را وارد بازار کار کند. مسیر مهاجرت به استرالیا در قدم اول ممکن است برای شما گیج کننده و دشوار بنظر بیاید؛ اما با رعایت نکات کلیدی می‌توانید بی‌دردسر و با سرعت اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید.

قدم اول برای مهاجرت به استرالیا

در قدم اول باید شرایط و پتانسیل‌های خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین روش مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنید. استرالیا همواره ویزاهای متفاوتی را ارائه می‌دهد که هرشخص باتوجه‌به نیاز و شرایط درحال‌حاضر خود می‌تواند؛ یکی از آن‌ها را کند.

به‌طورکلی روش‌های اصلی و قانونی مهاجرت به استرالیا در صورت طی شدن صحیح کلیه پروسه مهاجرت، ایجاد یک پرونده قوی مهاجرتی به صورت دقیق و بی نقص است.

پرونده‌های قانونی مهاجرت به استرالیا در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • مهاجرت تحصیلی به استرالیا
  • مهاجرت کاری به استرالیا
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی
  • مهاجرت با ویزای تلنت استرالیا
  • اسپانسرشیپ خانوادگی
  • مهاجرت به استرلیا از طریق ویزای ازدواج
  • مهاجرت به استرالیا با ویزای استارتاپ

در بین همه روش‌های مهاجرت، 3 روش عمده برای ایرانیان توصیه می‌شود:

  • روش اول، مهاجرت تحصیلی به استرالیا که باتوجه ‌به دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزشی سالانه تعداد زیادی درخواست ویزا از طریق تحصیل از سوی ایرانیان صورت می‌گیرد.
  • روش دوم، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در این روش به دلیل امکاناتی چون صدور ویزا سریع، عدم نیاز به مدرک زبان، امکان همراه بردن خانواده و کوتاه شدن مسیر برای اقامت دائم استرالیا در میان بهترین روش‌های مهاجرت به استرالیا قرار گرفته است.
  • روش سوم، مهاجرت به استرالیا با ویزای تلنت استرالیا است. این نوع ویزا مخصوص نخبگان و افرادی که دستاوردهای بین المللی در زمینه‌های مختلف هنری، ورزشی و علمی دارند؛ می‌باشد.
  • روش چهارم، مهاجرت به استرالیا از طریق کار یا مهارت است. ویزای کاری به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد دارند از طریق یک تخصص و مهارت به استرالیا مهاجرت کنند. در این روش باید به بررسی مشاغل موردنیاز استرالیا بپردازید سپس از طریق سابکلاس‌های 190، 189، 476 و 491 استرالیا اقدام کنید.

4 قدم تا دریافت اقامت دائم استرالیا

قدم دوم برای مهاجرت به استرالیا

در قدم دوم باید بدانید که آماده کردن همه شرایط برای مهاجرت به استرالیا زمان زیادی را می‌گیرد. شرایطی چون آماده کردن مدارک خود و خانواده، پیداکردن شغل موردنظر، درخواست ویزا استرالیا، ارائه EOI و دریافت و مدارک ارزیابی از سازمان‌های دولتی مربوطه و غیره.

قدم سوم برای مهاجرت به استرالیا

قدم سوم اقدام، برای درخواست ویزا است. برای مهاجرت به استرالیا باید از لیست قانونی ویزاها روشی که برای مهاجرت شما مناسب است را انتخاب کنید و با دانستن شرایط عمومی و خصوصی آن مدارک خود را جمع آوری و ارسال کنید.

قدم چهارم برای مهاجرت به استرالیا

آخرین قدم مهاجرت به استرالیا آماده شدن برای نقل مکان به استرالیا و در پایان وارد شدن به کشور رویایی‌تان است. در این مرحله باید وسایل موردنیازتان را جمع‌آوری کنید و بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به صورت اجمالی مراحلی که باید برای مهاجرت به استرالیا در نظر بگیرید را به ترتیب معرفی کردیم؛ اما یقینا سوال‌های بی‌جواب زیادی در ذهن شما نقش بسته است. نگران نباشید شما تنها نیستید و لازم نیست هزینه‌ای بابت دریافت سوال‌های بی‌جوابتان پرداخت کنید. کافی است به سایت پاسارگاد مایگریشن  pasargadmigration.com وارد شوید و از طریق فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا یا از طریق تماس با کارشناسان متخصص گروه مهاجرتی پاسارگاد مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان