عاملان زورگیری از نوجوانان و افراد سالخورده در سیرجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت و زورگیری از نوجوانان و افراد سالخورده خبر داد.

عاملان زورگیری از نوجوانان و افراد سالخورده در سیرجان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ "مرتضی امیرسبتکی" در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف از منازل و موبایل قاپی به صورت زورگیری و تهدید شهروندان مسن و نوجوانان در نقاطی از سطح شهر و روستاهای اطراف، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی 2متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را در دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیرجان در ادامه بیان کرد: این سارقان در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به 15فقره سرقت به عنف شامل 5 فقره طلاجات از افراد مسن با ورود به منزل آنان و12فقره سرقت موبایل از نوجوانان و افراد کم توان به صورت تهدید و زورگیری با چاقو اعتراف کردند و اقلام سرقتی به ارزش20 میلیارد ریال تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ"امیرسبتکی"در پایان خاطرنشان کرد: این متهمان که از نوجوانان در معابر عمومی و یا با زیر نظر گرفتن افراد سالخورده اقدام به زورگیری از آنان می‌کردند پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان