اعزام بیش از دو هزار مبلّغ دینی به سراسر کشور

کارشناس مسئول امور مبلّغان و همکاری‌های تبلیغی جامعه الزهرا، از اعزام بیش از ۲ هزار مبلّغ جامعه‌ الزهرا (س) به مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، راضیه مرادی با اشاره به فعالیت‌های اداره کل تبلیغ در زمینه جذب، ارزیابی و تشکیل پرونده برای طلاب علاقه‌مند به تبلیغ ، شبکه‌سازی، اعزام و همکاری تبلیغی مبلّغان، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 800 مورد ارزیابی مبلّغان مدارس امین در این بخش صورت گرفته است که مبلغان امین پس از ارزیابی، جذب و آموزش در جامعة الزهرا (س) برای اعزام به معاونت تبلیغ حوزه علمیه معرفی می‌شوند.

کارشناس مسئول امور مبلّغان و همکاری‌های تبلیغی جامعة الزهرا (س) تصریح کرد: اداره کل تبلیغ به منظور معرفی مبلّغان و فراهم کردن زمینه تبلیغ از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند و در عین حال با مراکز متقاضی مبلّغ همکاری دارد.

مرادی تصریح کرد: امسال تاکنون، بیش از 2 هزار مبلغ در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، مدارس امین، هفته جمعیت، دهه ولایت، ایام اوقات فراغت تابستان، ایام ماه محرم و صفر، اربعین حسینی، هفته بسیج دانش‌آموزی و مناسبت‌های متفرقه به مناطق مختلف کشور اعزام شده اند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان غیرایرانی برای تبلیغ نیز گفت: با توجه به اینکه بخش تبلیغ بانوان بین الملل به اداره کل تبلیغ واگذار شده است، از نیرو‌های توانمند و فعال در این عرصه استفاده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان