سینمای رشد در رادیو نمایش متولد شد/ همراه با جشنواره فیلم رشد

مهر نوشت: برنامه رادیویی «سینمای رشد» همزمان با شروع جشنواره فیلم رشد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

سینمای رشد در رادیو نمایش متولد شد/ همراه با جشنواره فیلم رشد

«سینمای رشد» برنامه جدید رادیویی است که از امروز سه‌شنبه هشتم آذرماه پخش آن شروع می‌شود و تا 13 آذر ماه ادامه خواهد داشت. این برنامه که با هدف پرداختن به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد هر روز ساعت 17:30 تا 18 و به مدت 30 دقیقه به پخش می‌رسد.

در این برنامه می‌توانید در جریان گزارش‌هایی از رویدادهای این جشنواره باشید و گفتگوهای مختلفی هم با مسئولان، هنرمندان، مخاطبان و… انجام خواهد شد.

امروز و در اولین قسمت از برنامه نیز مسعود جهانشاهی قائم مقام دبیر پنجاه و دومین جشنواره فیلم و مدیر مجموعه سینما فلسطین و معصومه جواهری از داوران بخش فیلمنامه جشنواره از جمله کسانی هستند که با آنها گفتگو می‌شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز از دیگر مسئولانی است که با او گفتگو صورت می‌گیرد.

این برنامه آیتم‌های مختلفی هم دارد و مخاطب می‌تواند در جریان جزئیاتی از فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی جشنواره فیلم رشد قرار بگیرد و با فضای جشنواره و رویدادهای مهم آن آشنا شود.

اجرای این برنامه را میثم کریمی برعهده دارد و علی بهرامی تهیه‌کننده آن است که در گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایش با مدیریت فرزام محبی تولید می‌شود.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را از طریق رادیو نمایش موج اف ام ردیف 107.5 مگاهرتز دریافت کنند و یا به صورت اینترنتی با اپلیکیشن یا سایت ایرانصدا و یا سایت رادیو نمایش بشنوند.

55247

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان