۱۰ خدمت شرکت گاز آذربایجان‌غربی، غیرحضوری شد

رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: ثبت غیرحضوری بخشی از خدمات شرکت گاز استان به وسیله متقاضیان و مشترکان امکان‌پذیر شد.

10 خدمت شرکت گاز آذربایجان‌غربی، غیرحضوری شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، آرش پرسا اظهار کرد: از دو سال قبل خدمات 22 گانه شرکت گاز استان برون‌سپاری و به دفاتر پیشخوان واگذار شد و اکنون از این تعداد، حدود 10 خدمت، علاوه بر پیشخوان‌ها قابلیت ثبت غیرحضوری توسط خود مشترکین و متقاضیان را دارد.

وی ادامه داد: مشترکین و متقاضیان می‌توانند از خدمات: رفع اشکال و اصلاح قبض و یا ارائه المثنی آن، اصلاح آدرس و ثبت رقم کنتور مشترک جزء، تست کنتور گاز، نصب علمک شهری، وصل مجدد جریان گاز، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب، افزودن یا تغییر شماره تماس و کدپستی در وبسایت شرکت گاز آذربایجان‌غربی استفاده کنند.

رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشترکین و متقاضیان می‌توانند این خدمات را از سایت شرکت به آدرس nigc-wazar.ir و منوی خدمات الکترونیک دریافت کنند، افزود: علاوه بر آن، از طریق سایت‌های my.gov.ir و همچنین khadamat.mardom.ir قابلیت ثبت درخواست خدمات شرکت گاز برای متقاضیان امکان‌پذیر شده است.

پرسا در ادامه با بیان اینکه مشترکین و متقاضیان به صورت 24 ساعته می‌توانند درخواست خود را ثبت و پایش کنند، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی پیامکی از روند رسیدگی به درخواست ثبت شده و ورود دو مرحله‌ای جهت رعایت مسائل امنیتی از ویژگی‌های ثبت غیرحضوری خدمات شرکت گاز آذربایجان‌غربی است.

وی با اعلام اینکه شرکت گاز آذربایجان‌غربی جزو 10 استان اول در ثبت غیرحضوری خدمات است، اظهار کرد: این طرح همچنین در حذف مراجعه حضوری و در نتیجه کاهش بار ترافیکی و از بین رفتن محدودیت زمانی ثبت خدمات و نیز حذف هزینه برای متقاضیان جهت دریافت خدمات از دفاتر پیشخوان موثر است.

رئیس واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به توسعه ثبت غیرحضوری خدمات در آینده، گفت: از خدمات 22گانه و شناسه‌دار شرکت گاز استان، 12 خدمت به دلیل نیاز به احراز هویت و برخی دستورالعمل‌های اجرایی و همکاری با دیگر سازمان‌ها هنوز امکان ثبت غیرحضوری ندارند.

وی ادامه داد: بستر لازم برای ثبت غیرحضوری این 12 خدمت از سوی واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی فراهم شده اما با توجه به اینکه نیاز به آماده‌سازی بستر مذکور از سوی دیگر دستگاه‌های مرتبط هم هست، فعلا قابلیت بهره‌برداری ندارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان