جوایز فیلم مستقل نیویورک برگزار شد

ایسنا به نقل از ورایتی نوشت:‌ جوایز سالانه فیلم مستقل «نیویورک» (گاتهام) با اعطای جایزه بهترین فیلم به «همه چیز همه جا به یکباره» برگزار شد.

جوایز فیلم مستقل نیویورک برگزار شد

فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی «دنیل کوان» و «دنیل شینرت» که در سه شاخه از جوایز «گاتهام» امسال نامزد کسب جایزه بود، در نهایت برنده بزرگ این رویداد نام گرفت و توانست عنوان بهترین فیلم را از آن خود کند، ضمن این که «کی هوی کوان» هم برای بازی در این فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل نام گرفت.

در شاخه بهترین فیلم جوایز گاتهام 2022، فیلم‌های «پس از خورشید»، «کلیسای جامع»، «دو فصل» و «تار» هم برای کسب جایزه رقابت می‌کردند و «شارلوت ول» هم برای فیلم «پس از خورشید» برنده جایزه کارگردانی شد، در حالی که «اُون کلاین» (صفحات خنده‌دار)، «الگانس براتون» (بازرسی)، «آنتونتا» (مورینا)، «بت آروجو» (نرم و ساکت) و «جین شونبران» (همه به نمایشگاه جهانی می‌رویم) هم نامزد جایزه کارگردانی بودند.

اما فیلم سینمایی «تار» ساخته «تاد فیلد» که با نامزدی در 5 شاخه پیشتاز نامزدهای «گاتهام» بود، در نهایت فقط جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت.«تاد فیلد» کارگردان آمریکایی پس از 16 سال دوری از سینما، فیلم «تار» با بازی «کیت بلانشت» بازیگر برنده اسکار در نقش «لیدیا تار» موسیقیدان مشهور و نخستین رهبر ارکستر زن در تاریخ آلمان را ساخته است.

در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نیز «آتن» ساخته «رومن گاوراس»، «ارواح اینیشرین» به کارگردانی «مارتین مک‌دونا»، «کورساژ» ساخته «ماری کروتزر»، «تصمیم به ترک کردن» ساخته «پارک چان-ووک»، «اتفاق» از «اودری دیوان» و «سنت عمر» به کارگرانی «آلیس دیوپ» نامزد دریافت جایزه بودند که در نهایت جایزه به فیلم «اتفاق» رسید.

جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی جوایز گاتهام که بدون تمایز جنسیتی اعطا می‌شود هم به «دنیل دیدیلر» برای بازی در فیلم «تا» اعطا شد و «همه آنچه نفس می‌کشد» هم برنده جایزه بهترین مستند این رویداد شد.

«آدام سندلر» و «میشل ویلیامز» هم جایزه ویژه امسال جوایز فیلم مستقل نیویورک (گاتهام) را دریافت کردند.

5555

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان