سخنگوی دولت: همکاری با رسانه‌های معاند در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است/ تمام قد پشتیبان تیم ملی هستیم

آرزوی موفقیت برای تیم‌ملی داریم و امیدواریم بازی موفقی داشته باشند و مثل بازی قبل، با روحیه و اتحاد و انسجامی که در تیم شاهد هستیم شاهد موفقیت در بازی امشب باشیم.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به پرسشی درباره برنامه دولت برای اقدام متقابل با تحرکات رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی علیه امنیت ملی، اظهار کرد: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
 
به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت ادامه داد: مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست‌جمهوری با همکاری دستگاه‌های مرتبط، مستندات لازم درباره اقدامات تروریستی این رسانه‌ها را گردآوری کرده و موارد نقض قوانین و مقررات بین‌المللی مشخص شده است. همچنین اقدامات حقوقی و پیگیری‌ها با مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در مراجع بین‌المللی آغاز شده است.
 
کمیته‌های حقیقت‌یاب برای شناسایی تامین‌کنندگان بمب‌های شیمیایی تشکیل دهند
 
بهادری جهرمی در پاسخ به پرسشی درباره قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل و کمیته حقیقت‌یاب، تصریح کرد: آلمان که یکی از بانیان این قطعنامه بود، سابقه طولانی در اقدامات ضدحقوق بشری دارد. شهروندان اهل سنت و کرد ساکن سردشت گواه روشن و زنده‌ای بر وضعیت و اقدامات ضدحقوق بشری، ضدکودکان و ضدزنان کشور نژادپرست آلمان علیه ملت ایران است.
 
وی ادامه داد: این کشورها باید پاسخگوی بیش از 6 هزار بمب شیمیایی باشند که بر سر ملت ما ریخته‌اند. کمیته‌های حقیقت‌یاب برای شناسایی تامین‌کنندگان این بمب‌های شیمیایی تشکیل دهند و آنچه در گذشته انجام دادند را جبران کنند. بیش از 67 هزار نفر را جانباز شیمیایی کردند که بیش از 1500 نفر از آنان زنان و کودکان بودند. برای بررسی اظهارات دروغین مقامات غربی باید کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود.
 
دولت تمام قد پشتیبان تیم ملی است
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره پاداش در نظرگرفته شده برای ملی‌پوشان تیم فوتبال در جام جهانی، گفت: آرزوی موفقیت برای تیم‌ملی داریم و امیدواریم بازی موفقی داشته باشند و مثل بازی قبل، با روحیه و اتحاد و انسجامی که در تیم شاهد هستیم شاهد موفقیت در بازی امشب باشیم.
 
سخنگوی دولت ادامه داد: پاداش‌هایی را فدراسیون فوتبال و دولت در نظر گرفته که بخشی هم تقدیم شده است. اگر امشب شاهد بازی موفقی باشیم، بازهم پاداش‌های دیگری در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت و دولت تمام قد پشتیبان تیم ملی است.
 
وی یادآور شد: اصلی‌ترین پاداش به فوتبالیست‌ها خروش و شادی ملی ملت ایران است که دل همه مردم کشور و دوستداران ملت و کشور را شاد کردند و ان‌شاءالله امشب این شادی مضاعف شود. آن‌چه مهم است این است که اعضای تیم ملی درک و احساس کنند که دولت و ملت کاملاً پشتیبان آنان هستند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان