چگونه چربی‌های ایجاد شده در پا را بعد از بارداری از بین ببریم؟

بر روی مصرف لبنیات کم چرب، پروتئین بدون چربی، غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات و محصولات لبنی کم چرب تمرکز کنید. غذا‌هایی مانند نوشابه، الکل، دسر‌ها و غذا‌های سرخ شده را که سرشار از کالری و چربی ناسالم هستند کاهش دهید یا حذف کنید. علاوه بر این باید حداقل ۸ فنجان آب در روز بنوشید تا با کاهش وزن چربی‌ها را از بین ببرید.

چگونه چربی‌های ایجاد شده در پا را بعد از بارداری از بین ببریم؟

به رژیم غذایی خود توجه کنید:

بر روی مصرف لبنیات کم چرب، پروتئین بدون چربی، غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات و محصولات لبنی کم چرب تمرکز کنید. غذا‌هایی مانند نوشابه، الکل، دسر‌ها و غذا‌های سرخ شده را که سرشار از کالری و چربی ناسالم هستند کاهش دهید یا حذف کنید. علاوه بر این باید حداقل 8 فنجان آب در روز بنوشید تا با کاهش وزن چربی‌ها را از بین ببرید.

 فعالیت بدنی داشته باشید:

دوچرخه سواری، دویدن یا پیاده روی سریع در اطراف محله با نوزاد جدید خود انجام دهید. تمرینات اینتروال را که در آن شدت تمرینات خود را برای مدت زمان مشخصی افزایش می‌دهید در تمرین خود بگنجانید. به عنوان مثال یک دقیقه با حداکثر سرعتی که می‌توانید دوچرخه سواری کنید و سپس به مدت دو دقیقه سرعت خود را به سرعت متوسط کاهش دهید. در طول تمرین تا حد امکان این کار را تکرار کنید. تمرینات اینتروال به سوزاندن چربی و کالری بیشتری نسبت به تمرینات سنتی کمک می‌کند و می‌تواند در افزایش استقامت ورزشی مؤثر باشد.

 پا‌های خود را هدف قرار دهید:

حداقل دو روز در هفته تمرینات قدرتی را انجام دهید که روی پا‌های شما کار کند. اگرچه تمرینات قدرتی به شما در کاهش چربی فقط در پا‌هایتان کمک نمی‌کند اما می‌تواند به کاهش چربی کلی بدن کمک کند. این به این دلیل است که تمرینات قدرتی میزان متابولیسم شما را افزایش می‌دهد که می‌تواند به شما در سوزاندن کالری و چربی کمک کند. تمرینات قدرتی همچنین به تقویت و مشخص شدن عضلات پا‌ها کمک می‌کند که می‌تواند ظاهر بهتری به آن‌ها بدهد. برای بهترین نتیجه تمریناتی را انجام دهید که چندین گروه عضلانی پا را به طور همزمان کار می‌کند مانند لانژ، استپ آپ و اسکات. فراموش نکنید که به عنوان بخشی از تمرینات قدرتی کل بدن تمریناتی را برای شکم و بالاتنه خود انجام دهید.

نکات ایمنی را رعایت کنید:

حداقل شش هفته پس از زایمان صبر کنید تا بتوانید وزن خود را کاهش دهید. کاهش وزن قبل از آن می‌تواند برای سلامتی و بهبودی شما مضر باشد. صبور باشید زیرا نه ماه طول کشید تا در دوران بارداری وزن اضافه کنید. باید انتظار داشته باشید که کاهش چربی‌های پا به این میزان زمان نیاز دارد. در صورت شیردهی احتیاط کنید. بدن شما هر روز به مقدار کافی کالری نیاز دارد تا شیر کافی را حفظ کند. اگر خیلی سریع وزن کم کنید ممکن است بدن شما شیر کمتری تولید کند.

 

منبع:

www.livestrong.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان