کیکی که مرا به ماشین مورد علاقه ام رساند

کیکی که مرا به ماشین مورد علاقه ام رساند

در جامعه امروز که بی پولی دامن گیر بیشتر افراد جامعه می باشد هیچ کس نمی تواند با کسب و کار معمولی به آرزوهایش دست پیدا کنند و من با بررسی تمامی شغل ها برآورده شدن آرزوهایم را در کسب و کار کیک بستنی دیدم و توانستم در این راستا به آرزوهایم دست پیدا کنم.

کیک بستنی با خرده کیک

شادترین و بهترین روز در سال برای هر فردی تولد وی می باشد که اغلب افراد هر ساله این روز را جشن می گیرند و به رسم هر سال شعمی را بر روی کیک فوت می کنند، اما اکنون وقت آن رسیده با استفاده از کیک بستنی شکلاتی برای تولد، تم تکراری تولد خود را تغییر دهید و قیمت کیک بستنی با خرده کیک مناسب بوده و با طعم شیرین تر این خوراکی نسبت به کیک، روز تولد خود را شیرین تر و به یاد ماندنی سازید.

در واقع می توان گقت این خوراکی با کیکها فرق چندانی در ظاهر نداشته، اما از نظر مزه معرکه می باشند، این خوراکی خوشمزه همان کیک اسفنجی همیشگی است که به جای خامه از بستنیهای طعم دار مانند بستنی شکلاتی برای پوشاندن و تزئینات آن استفاده شده است.

کیکی که مرا به ماشین مورد علاقه ام رساند

 کیک بستنی شکلاتی موزی

یکی از خوراکیهای خوشمزه که طرفداران زیادی در جهان دارد کیک بستنی شکلاتی موزی می باشد که با روشهایی کاملا ساده آماده می شوند. قیمت کیک بستنی شکلاتی موزی از سایر کیک ها بالاتر بوده است و کیک بستنی در واقع نوعی کیک است که به وسیله بستنی درست می‌ شود و می ‌توان در آماده کردن آن از کیکهای نپخته و یا کیکهای لایه ‌ای اسفنجی استفاده کرد به این شکل که بستنی را در لایه ‌های برش خرده کیک اسفنجی قرار می دهند.

کیک بستنی یکی از انواع خوراکیهایی است که معمولاً در مهمانیها و حتی عروسی و تولد می‌ توان از آن استفاده کرد به طوری که بیشترین کشوری که از کیک بستنی به‌عنوان یک پیش ‌غذا استفاده می ‌کند کشورهای استرالیا و آمریکای شمالی می ‌باشد ولی در کشورهای آسیایی و اروپایی استفاده زیادی در مهمانیها ندارد.

کیکی که مرا به ماشین مورد علاقه ام رساند

کیک بستنی شکلاتی لیوانی

بسیاری از خانمها برای فرزندان خود کیک بستنی شکلاتی لیوانی را درست می کنند و خیالشان بابت بهداشت و مواد کیک بستنی راحت می باشد انواع مختلف کیک بستنی وجود دارد که می توان طعم آن را به دلخواه خود انتخاب کنید. با توجه به این که قیمت کیک بستنی شکلاتی لیوانی بسیار مناسب می باشد. به عنوان مثال کیک بستنی وانیلی، شکلاتی و میوه ای و همچنین این کیک بستنیها را می توان انواع سبک مانند رولی، لیوانی، یخچالی و غیره درست کرد.

یکی از روشهای ساده و سریع برای درست کردن کیک بستنی، خریدن پودر آمده کیک می باشد که با این روش می توان سریعتر کیک بستنی خود راه آماده کنید و لازم است که بدانید تا زمانی که نمی خواهید بستنی را سرو کنید آن را در فریزر نگه دارید و مانع از آب شدن آن در یخچال و بیرون شوید.

تنها فرق بین بستنی کیک لیوانی با بستنی کیک در این می باشد که بستنی کیک لیوانی در لیوان سرو می شود و مناسب افراد تک نفره می باشد.‌

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان