فیلم داستانی "مرجان" در دانشگاه هایتک ماهان رونمایی شد

فیلم داستانی "مرجان" به نویسندگی و کارگردانی ابوذر غفاری مقدم در سالن ۳۰۰ نفری مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان رونمایی شد.

فیلم داستانی "مرجان" در دانشگاه هایتک ماهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابوذر غفاری‌مقدم کارگردان فیلم و کارمند دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته درخصوص داستان فیلم گفت: داستان فیلم "مرجان" برگرفته از ماجرای واقعی است که به آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، فقر، ازدواج اجباری، طلاق و قتل می پردازد.
وی افزود: این فیلم 35 دقیقه ای در شهداد و کرمان به تهیه کنندگی رضا قربانی تصویربرداری شده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این فیلم علیرضا ضیائی به عنوان تدوینگر و تصویربردار، علی نقیب پور دستیار کارگردان و بازیگردان، حمیدرضا خانی صدابردار، علی احمدی طراح و اجرای گریم همکاری داشتند.
مرجان جرنگیده، علی نقیب‌پور، محمدرضا کریمی، رضاقربانی، عباس پورمیرزایی، نزهت دامیار، نرگس اسماعیلی، علی افتخاری، سیدعلی حسینی و یسنا پورجوپاری و تعدادی از بازیگران به ایفای نقش پرداختند.
در آیین اکران فیلم داستانی مرجان امام جمعه ماهان پرداختن به آسیب‌های اجتماعی از زبان هنر را مفید و موثر توصیف کرد.
حجت‌الاسلام مختارآبادی با تاکید بر شناخت و برنامه‌ریزی دقیق برای مرتفع کردن آسیب های اجتماعی از ساخت فیلم داستانی مرجان با محور آسیب های اجتماعی تشکر کرد.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته نیز با اشاره به نگاه همه جانبه به جامعه گفت: روایتگری داستان زندگی کسانی که جز خدا کسی را ندارند، در خلوت خویش فرورفته اند و گوش شنوایی برای شنیدن دردهای آنها نیست؛ خداپسندانه و بسیار با ارزش است.
عباس تقی‌زاده افزود: چنین سوژه هایی با زبان تصویر، جان می گیرند و با قدرتی که کارگردان به آنها می بخشد زندگی شان شنیدنی و دیدنی می شود آنچنان که وجدان ها را بیدار می کند تا با نگاهی ژرف تر به درون جامعه بنگریم و نسبت به دردها و آسیب های اجتماعی بینا و حساس باشیم.
وی با بیان اینکه هنر اگر روح یک جامعه را بیدار نکند و آن را دچار تخدیر و بی حسی کند از ذات و ریشه اش دور شده است، گفت: فیلم داستانی "مرجان" نه تنها تلنگر که شلاقی است بر بی‌خیالی و ندیدن‌های ما؛ تا در پَسِ دنیایی که روز به روز ویترینی‌تر و خوش رنگ و روتر می شود زخم ها و رنج ها را کشف کنیم.
تقی‌زاده اظهار کرد: فیلم "مرجان" گوشه‌ای از تصویر رنج و دردی است که همچنان آن دردها و رنج‌ها در حال تکثیر هستند. "مرجان" کوشیده است چراغ روشنی بر تاریکی هایی باشد که گاه در پوشش دلسوزی؛ جذابیت و خیرخواهی کاذب پیدا می کنند.
وی افزود: کنار زدن چنین پوشش هایی به جسارت آگاهانه و حسگرهایی نیاز دارد که ابوذر غفاری از عهده آن برآمده است.
برپایه این گزارش در این آیین از عوامل و بازیگران فیلم داستانی مرجان با اهدای لوح سپاس از سوی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و عبدالرضا میرحبیبی رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمان تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان