معرفی ظرفیت های قشم، نیازمند نگاه جدیدی در حوزه های هنری است

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و توانمندی های موجود در جزیره قشم نیازمند نگاه جدیدی در حوزه سینما و تولید محصولات فرهنگی هستیم.

معرفی ظرفیت های قشم، نیازمند نگاه جدیدی در حوزه های هنری است

به گزارش خبرآنلاین از قشم، افشار فتح الهی در دیدار با عوامل فیلم یادگار جنوب، اظهار داشت: در حوزه هنر و بویژه رسانه، رسالت داریم تا غیر از انعکاس واقعیت ها و بیان انتقادات به معرفی ظرفیت های و فعالیت های امیدآفرین در جامعه نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت فیلم و سایر محصولات هنری و فرهنگی که معرفی توانمندی ها و ظرفیت های غنی اجتماعی و فرهنگ اصیل ساکنان جزیره قشم بپردازد، حمایت می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ظرفیت های فرهنگ اصیل ساکنان قشم، افزود: موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی، ژئوسایت ها و مکان های بی نظیرطبیعی و زمین شناختی جزیره قشم عاملی جذاب برای حضور سازندگان فیلم های بلند و کوتاه داخلی و خارجی در این منطقه است.

به گفته فتح الهی؛ فرهنگ غنی بومیان قشم و آیین ها و سنت های ویژه آنها در کنار جاذبه های گردشگری قشم، این جزیره را برای تولید محصولات فرهنگی و هنری جذاب کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از همه هنرمندانی که برای تقویت و شناساندن فرهنگ غنی و ظرفیت های طبیعی و گردشگری این جزیره تلاش می کنند حمایت می کند.

گفتنی است، در این دیدار افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با عوامل فیلم یادگار جنوب، حجت الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی رشوند، تهیه کننده، الناز شاکردوست و وحید رهبانی بازیگران این پروژه سینمایی حضور داشتند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان