هوشمند سازی خدمات اداری گامی به سوی تحول مدیریت شهری/ راه اندازی واحد جدید اجرائیات سازمان پارک ها

مهندس معینیان رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار در نشست علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به پیشنهاد اجرایی کردن فاز یک الکترونیکی شدن پرونده های بایگانی شده شهروندان افزود : کاهش میزان خطا و نیز روزآمد بودن اطلاعات موجود در پرونده ها مهمترین پیامد الکترونیکی کردن آنهاست

هوشمند سازی خدمات اداری گامی به سوی تحول مدیریت شهری/ راه اندازی واحد جدید اجرائیات سازمان پارک ها


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان وی تصریح کرد : همچنین با هدف هوشمندسازی ساختار اداری در تمامی حوزه ها، سیستم و سامانه های اداری به صورت نرم افزاری و سخت افزاری در حال به روز رسانی است تا شاهد خدمت رسانی مناسب تر به شهروندان باشیم.
مرتضی شادکام نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار به تشریح برنامه های 16 آذر ، روز دانشجو در گرمسار پرداخت و گفت : اجرای بسیاری از برنامه ها با حضور اساتید و دانشجویان و تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه ها در شهرستان در این روز انجام خواهد شد.
دکتر عابدینی عضو شورای اسلامی شهر گرمسار در خصوص وصول شدن سهم 15 درصدی معادن به استان اظهار داشت : اگربخشی از سهم 15 درصد حقوق معادن به شهرستان هایی که در محدوده معادن قرار گرفته اند برای حل مشکلات و ایجاد زیرساخت ناشی از آسیب برداشت معادن اختصاص یابد، بسیاری از مشکلات این مناطق حل می شود.
وی اظهار داشت : حاصل فعالیت معادن برای مردم شهر گرمسار جز تخریب جاده ها و گرد و غبار و آلودگی صوتی نیست. کوچکترین فعالیت معدن باعث آسیب به فعالیت های کشاورزی منطقه و علاوه بر آن عبور تجهیزات سنگین باعث آسیب به پل ها و معابر می شود.
مهندس علیزاده عضو شورای اسلامی شهر گرمسار با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان و نیاز به اصلاح جداول و جوب های سطح منطقه عنوان کرد : با توجه به مسیرهای مختلف این منطقه در جهت دفع بهتر آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر نیاز مبرم به اصلاح و بازسازی جداول و جوبهای سطح حوزه است و باید در دستور کار قرار گیرد.
مطهری زاده عضو شورای اسلامی شهر گرمسار با بیان اینکه رفع مشکلات و معضلات ترافیک شهری در محدوده خیابان طالقانی نیازمند ایجاد تفاهم و تعامل بین ارگانی است، گفت : محدوده پر تردد خیابان طالقانی باعث وجود مشکلات ترافیکی در این نقطه از شهر شده است و مسیر برای شهروندان مشکل کرده است. تفاهم و تعامل بین دستگاهی می تواند باعث نظم بخشیدن به ارکان شهری شود که شهروندان نیز از آن به نحو مطلوبی بهره مند خواهند شد.
مهندس عربی شهردار گرمسار از راه اندازی واحد جدید اجرائیات سازمان پارک ها به منظور پیشگیری از تخلفات و ایمن سازی خدمات پارک ها خبر داد و افزود : به منظور کاهش آسیب ها و خدمات احتمالی و همچنین زیبا سازی و ایمن سازی خدمات پارک ها اقدام به راه اندازی واحد جدید اجرائیات سازمان امور پارک ها کردیم و این حوزه از واحد امور فضای سبز شهری خارج شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان