نمایشگاه SEMI.TEX در بزرگ‌ترین رویداد فناورانه زیست‌بوم فناوری و نوآوری سمنان آغاز به کار کرد

پارک علم و فناوری سمنان میزبان هیئت های تجاری، سرمایه گذاران خطر پذیر، صنعتگران، دانشگاهیان، مدیران ارشد ملی و استانی و فناوران پارک علم و فناوری این دانشگاه بود.

نمایشگاه SEMI.TEX در بزرگ‌ترین رویداد فناورانه زیست‌بوم فناوری و نوآوری سمنان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این نمایشگاه که فعالان پارک علم و فناوری خراسان شمالی هم حضور داشتند، حدود 60 دستاورد از 22 شرکت فناور و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع خلاق، کشاورزی، معدنی، مکانیک، IT ، ICT به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه دو روزه که از صبح روز سه شنبه هشتم آذر ماه 1401 آغاز به کار کرد تا ساعت 16 روز چهارشنبه نهم آذر ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این فضای علمی و فناوری به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مراجعه نمایند.

در روز دوم که فعالیت این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و کشوری همراه خواهد بود، برنامه های متعددی چون رونمایی از چند محصول فناور و انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای فروش، پیش بینی شده است.

حمیدرضا سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را عرضه فناوری‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های نوپا و متوسط به صنایع بزرگ، جلب نظر سرمایه‌گذاران جهت همکاری تجاری و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان