این پرنده‌ سیاه پهپادها را شکار می‌کند / عکس

هندی‌ها با آموزش پرنده‌ای شکاری از تیره بازها به مقابله با تهدید پهپادها رفته‌اند که ترکیبی از فناوری روز و قدرت طبیعت است.

این پرنده‌ سیاه پهپادها را شکار می‌کند / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرجون سلاح ضدپهپاد هندی‌ها در اصل پرنده‌ای شکاری است که به دوربین و جی‌پی‌اس مجهز شده است.

این پرنده با نام کورکور سیاه یا زغن (کایت سیاه) با بال‌های دراز و زاویه‌دار و دم دوشاخه خود شناخته می‌شود.

هندی‌ها با بستن یک دوربین کوچک و جی‌پی‌اس به این پرنده شکاری پهپادهای کوچک را شناسایی می‌کنند و آنگاه پرنده آموزش‌دیده به پهپاد حمله می‌کند و آن را از کار می‌اندازد.

سلاح خلاقانه ضدپهپاد هند، پرنده‌ سیاه پهپادها را شکار می‌کند / عکس

این پرنده‌ها را مرکزی در شهر میروت واقع در ایالت اوتار پرادش هندوستان آموزش‌های لازم را می‌بینند و پس از آن در اختیار ارتش قرار می‌گیرند.

استفاده نظامی از حیوانات وحشی در تاریخ سابقه‌ای طولانی دارد اما در دوران معاصر کمرنگ شده بود و حالا به نظر می‌رسد که از ترکیب فناوری‌های مدرن و شکارچیان طبیعت تجهیزات نظامی تازه‌ای ساخته خواهد شد.

دوربین چینی که قرار است علیه خودشان استفاده شود

اختلافات مرزی چین و هند امری سابقه‌دار است و این دو همسایه پرجمعیت حرکات یکدیگر را به دقت زیر نظر دارند. در ماجرای رونمایی از سلاح ضدپهپاد هند چیزی که توجه چینی‌ها را به خود جلب کرد دوربین استفاده شده در این سلاح بود.

در عکس‌های کلوزآپ از کایت سیاه نوشته FX روی دوربین قابل خواندن است که بخشی از نام کارخانه تولیدکننده دوربین با نام اف‌ایکس‌تی تکنولوژی است. شرکتی چینی که در شنزن، قلب فناوری چین، مستقر و مشغول تولیدات تجیهزات الکترونیک است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان