با دوری از اخبار بد و تمرکز روی کارم به ثروت رسیدم

دنیای امروز، دنیایی پر تنش است که تمام رسانه های ارتباط جمعی این تنش را منعکی می کنند.

دنیای امروز، دنیایی پر تنش است که تمام رسانه های ارتباط جمعی این تنش را منعکی می کنند. گوش دادن هر روزه به اخبار و تماشا کردن تصاویر ناراحت کننده انرژی مثبت را از ما می گیرد. زمانی که به ریشه ی این مسائل می اندیشیم دیدی منفی و بد بین در جود ما رخنه می کند که رهایی از آن بسیار سخت است. پس بهتر آن است حتی الامکان خودمان را از اخبار دور کنیم. متاسفانه امروزه در کشور ایران اخبار بد و نامید کننده بسیار است من از این اخبار دوری کردم و تنها بر روی کارم در خصوص شال تمرکز کردم و خوشبختانه بسیار موفق واقع شدم.

شال اشکی مشکی

از مهم ترین پوششی که در لباس مخصوص زنان وجود دارد شال اشکی مشکی و روسری است که از اکسسوریهای بسیار مهم در صنعت پوشاک تلقی می شود که نمی توان جنس مرغوب آن را به صورت عمده فروشی از حراجی یافت که در واقع می توان گفت به یک پارچه مربعی شکل که بر روی سر قرار می گیرد روسری گفته می‌ شود.

همچنین شال نیز یک تکه پارچه هست که در ابعاد مستطیلی بوده و آن را هم برای روی سر استفاده می ‌کند که این اکسسوریها در سبکهای بسیار متنوع و گوناگون تولید شده که در جنسهای بسیار متنوعی نیز دوخته می شوند که البته در کشورهای اسلامی این اکسسوری نقش بسیار زیاد و مهمی را در مد و همچنین استایل خانمها مخصوصاً در کشورهایی که به حجاب اهمیت زیادی می دهند ایفا می کند.

شال اشکی مشکی

شال مجلسی لمه

شال مجلسی لمه در دو مدل طرحدار و ساده موجود می باشد که شامل رنگ های مجلسی لمه پاستلی، گلبهی، کالباسی، مجلسی لمه چرک و مجلسی لمه جیغ می شود.

رنگ خاکستری یک رنگ خنثی می باشد که ترکیب آن با مجلسی لمه می تواند استایل فوق العاده شیکی به شما تحویل دهد.

به همین علت در اکثر شال های طرحدار این دو رنگ در کنار یکدیگر دیده می شوند. فاکتور دوم برای خرید روسری در نظر گرفتن مقطع سنی و موقعیت اجتماعی شماست.

اگر در سن نوجوانی قرار دارید سعی کنید از رنگ های روشن تر و شاد تر استفاده کنید.

ولی اگر پا به سن گذاشته اید و یا مدام به جلسات مهم کاری می روید مجلسی لمه با رنگ های سنگین تر برای شما مناسب است.

شال مجلسی لمه

شال بابونه

بیشتر برای فصل بهار از این شال بابونه جنس برای  روسری بهره می ‌گیرند و برای فصل پاییز نیز می تواند یک گزینه ای مناسب باشد که همچنین در مجالس و مناسبتهای مختلف نیز معمولاً بانوان به دلیل آنکه در کانون توجه دیگران قرار گرفته اند و می خواهند بهترین خود باشند با انتخاب یک روسری ابریشم در بهترین کیفیت به تکمیل شدن استایل خود کمک می ‌کنند که برای یک عروسی یا جشن تولد می توان با پوشیدن یک شال یا همچنین روسری از جنس ابریشم به درخشش خود در آن مجلس کمک کنید.

شال بابونه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان