ثروتمند شدن را فرش برایم آسان کرد

ثروتمند شدن را فرش برایم آسان کرد

اینکه چگونه پولدار شویم به این بستگی دارد که چقدر مسائل را سخت یا آسان بگیریم. با سرمایه کم هم می توان شروع به کار کرد. نباید سرمایه دغدغه اولیه شما باشد. بسیاری از افراد موفق و ثروتمند با سرمایه بسیار کم و از صفر شروع به کار کردند، خود بنده در شروع تجارتم در زمینه فرش توانستم به حقوق و درآمد میلیاردی دست پیدا کنم.

فرش ابریشم ماشینی

امروزه برای زیباترشدن منازل و دکوراسیون استفاده از وسایل لوکس هم در بین خانواده ها مرسوم شده است که فرش ابریشم ماشینی در ابعاد 6 متری با قیمت بسیار خوب جزء همین کالاهای لوکس محسوب می شود.

در دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود می باشد که جنس نخ ابریشم طبیعی از پلی استر می باشد و ابریشم مصنوعی هم از ویسکوز است، فرقی که این فرش با ارزش و لوکس نسبت به فرشهای غیر ابریشم دارد در درخشندگی و بافت نرم آنها، همچنین کیفیت رنگ بهتر آن است.

این نوع فرش تلفیقی از هنر و اصالت ایرانی است که برخلاف فرش دستباف که نخ آن از جنس آکریلیک است جنس نخ آن از ویسکوز می باشد.

تنوع در طرح و رنگ، همچنین نرمی و درخشندگی آن باعث شده که مناسب برای استفاده در دکوراسیون منازل و محیط کار باشد، فرش ابریشم ضد حساسیت است، پرز و گرد و خاک را به خود جذب نمی کند.

ثروتمند شدن را فرش برایم آسان کرد

فرش ابریشمی کاشان

طرح و نقش و یا الگوهای این فرش ابریشمی کاشان به قدری تنوع دارد که هیچ کس دست خالی به خانه باز نخواهد گشت و هر رنگ آن را می توان با دیزاین و طراحی و معماری خانه ها هماهنگ کرد زیرا دکوراتیو خانه های کلاسیک و سنتی با آپارتمانهای امروزی اختلافات زیادی دارند و بنابراین فرش مناسب هر یک تفاوت خواهد داشت اگر چه سلیقه افراد نیز به میزان زیادی در این امر اثر دارد. فرش ابریشمی قم در ابعاد شش متری، نه متری و یا دوازده متری می باشد و برای اتاق و سالن پذیرایی می توان از این فرشها خریداری و پهن کرد تا در هنگام میهمانیها چشمها به انتخاب و خرید ارزنده شما خیره گردد و لحظات و خاطرات خوبی را با این فرش ابریشمی داشته باشید. همه می دانیم که تولید انبوه و زیاد یک کالا باعث وجود اجناس تقلبی بیشتر هم می شود و فرش نیز از این قاعده خارج نیست بنابراین با آگاهی بیشتر از ویژگیهای این فرشها می توان از خریدهای اجناس بنجل جلوگیری کرد، اگر چه تولیدکننده نیز برای جلوگیری از زیان خود شرایط مطمئن خرید را برای مشتریان خود فراهم می کند.

ثروتمند شدن را فرش برایم آسان کرد

 فرش ابریشم دستباف

انواع فرش ابریشم دستباف، حجم قابل توجهی از صادرات فرش دستباف ایران را  به خود اختصاص می دهد.

فرش های ابریشمی دو نوع متفاوت هستند، فرش های تمام ابریشم و فرش هایی که پود آن از ابریشم نیست ولی در بازار به عنوان فرش ابریشمی شناخته می شوند.

هزینه این فرش ها به عوامل مختلفی از جمله: ابعاد قالی، ریزبافت یا درشت بافت بودن قالی، برند بافنده و طراحی کننده فرش، تراکم فرش به  تعداد گره های فرش و الیاف به کار گرفته در آن، نقش و رنگ آن بستگی دارد.

انواع فرش دستباف از قبیل جنس الیاف و نخ‌ ها، اندازه، طرح و رنگ، تراکم و محل بافت از یکدیگر متمایز می ‌شوند، قیمت فرش دستباف بسیار مهم است یکی از بی‌نظیرترین و پرطرفدارترین انواع فرش ، فرش  ‌های دستباف از جمله محصولات قدیمی سنتی کشورمان ایران هستند.

ثروتمند شدن را فرش برایم آسان کرد

قالی دستباف یا فرش را از لحاظ مواد ابتدایی و اولیه ای که استفاده شده و درنخ خاب آن به کار رفته است می توان در پنج گروه زیر تقسیم بندی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان