مودریچ: مسی و مارادونا بهترین هستند!

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که دیه‌گو مارادونا و لیونل مسی بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.

مودریچ: مسی و مارادونا بهترین هستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال در طول سال‌های اخیر همواره ادامه داشته و هرگز به نتیجه مشخصی نرسیده است.
کریستیانو رونالدو و مسی همیشه جزو دو نفر اصلی حاضر در این بحث بوده‌اند که طرفداران بسیاری نیز داشته‌اند و در عین حال تعداد زیادی نیز با آنها مخالف بوده‌اند.
از دیگر بازیکنانی که نام‌شان در این میان مطرح می‌شود می‌توان به مارادونا و پله و حتی زین الدین زیدان اشاره کرد.
قانونی نانوشته در این مدت باعث شده بود که بازیکنان حاضر در رئال مادرید همیشه از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نام ببرند و در سوی مقابل نیز بازیکنان بارسلونا همیشه این لقب را مختص مسی می‌دانستند. اما حالا به نظر می‌رسد که مودریچ تصمیم گرفته است که چند سال پس از پایان همکاری با رونالدو و جدایی او از رئال مادرید، نظر واقعی‌اش را در این زمینه مطرح کند.
این ستاره کروات در پاسخ به سوالی درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ به ESPN گفت:« مارادونا از نظر من بهترین بازیکن تاریخ است. مارادونا و مسی دو بازیکنی هستند که بزرگترین بازیکنان تاریخ به حساب می‌آیند اما دیه‌گو همیشه دیه‌گو است.»
این اظهارنظر از سوی این بازیکن مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را نیز در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان