ترافیک کرج صدای امام جمعه را هم درآورد

امام جمعه کرج گفت: ترافیک مردم را کلافه کرده بنابراین باید برای آرامش در تردد مردم برنامه‌ریزی کلان با تامین بودجه داشت.


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 11 آذرماه کرج افزود: مردم ایران قوی بر دهان کسانی که بخواهند وحدتشان را خدشه دار کنند، مشت محکم خواهند زد. گفت:در شرایط حساس کنونی باید در جهاد تبیین، تدبیر هنرمندانه داشت تا در دام سیاست‌های شیطانی مستکبران قرار نگیریم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز باید ابزار رسانه را بیش از پیش مورد توجه قرار داد افزود: متاسفانه رسانه اکنون در دست نیروهای ارزشی نیست و دروغ پردازی می شود به طوری که باور افراد را تحت تاثیر قرار می دهند .باید مسایل را دقیق تبیین کرد و به این مرحله رسید که هرکسی که در مقابل اسلام تسلیم نباشد این شخص مستکبر است.

او در ادامه خطبه‌های امروز به مسائل استان هم اشاره و تصریح کرد: ترافیک مردم را کلافه کرده بنابراین باید برای آرامش در تردد مردم برنامه‌ریزی کلان با تامین بودجه داشت .صبح اول وقت مردم مدت طولانی را سرپل (کلاک کرج ) می مانند بنابراین کار را دراین زمینه شروع کنید که به مرور تمام شود؛ اگرچه برخی می گویند یک پروژه سال ها طول می کشد ولی باید با طرح و نقشه اساسی شروع کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان