خطیب جمعه سمنان: وطن‌فروشان و مزدوران برای ۱۶ آذر برنامه می‌ریزند/ بازیکنان تیم ملی، گریان از زمین خارج شدند اما عده‌ای برای پیروزی آمریکا شادی کردند

فارس نوشت:حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مطیعی گفت: از قوه قضائیه برای صدور حکم اراذل و اوباش حمایت می‌کنیم و امیدواریم محاکمه کسانی که درصدد تجزیه و براندازی کشور هستند، ادامه پیدا کند.

خطیب جمعه سمنان: وطن‌فروشان و مزدوران برای 16 آذر برنامه می‌ریزند/ بازیکنان تیم ملی، گریان از زمین خارج شدند اما عده‌ای برای پیروزی آمریکا شادی کردند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، روز پنجم آذرماه، نکات مهمی را مطرح فرمودند که لازم است همگان به آن دقت کنند تا جان کلام را در خصوص دشمنی آمریکا با ملت ایران دریابند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: به یاری خداوند متعال و با بصیرت مردم عزیز می‌بینیم که دشمن سرش به سنگ خورده و به اقداماتی مثل تهدید بازاریان و رانندگان روی آورده است.

مطیعی گفت: دشمنی‌ها با ملت ایران تمامی ندارد و می‌طلبد بر صبر و بصیرتمان بیفزاییم. هزینه مقاومت به‌مراتب از هزینه سازش و باج‌دهی کمتر است و به یاری خداوند متعال، سقوط و افول آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را خواهیم دید.

  • وی تصریح کرد: 16 آذرماه به جهت اعتراض جمعی از دانشجویان به سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به ایران و شهادت دانشجویان، روز دانشجو نام‌گذاری شده است. یکی از گروه‌هایی که می‌توانند در جهاد تبیین نقش مؤثری ایفا کنند و به تعبیر بزرگان «مؤذن انقلاب» هستند، دانشجویان عزیز ما هستند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: دانشجویان این ملت که به آنها افتخار می‌کنیم، برای مبارزه با آمریکا و ابراز مخالفت برابر سلطه و استکبار غرب در دانشگاه قیام کردند و به شهادت رسیدند.

مطیعی بیان کرد: حال باید دید این استحاله اهداف و فکر و اندیشه چقدر می‌تواند عمق داشته باشد که امروز همان کسی که دانشجوها برای مخالفت و مبارزه با آنها به میدان آمدند و به شهادت رسیدند، عده‌ای مزدور و وطن‌فروش و کسانی که از آمریکا و اسرائیل و گاوهای شیردهشان دستور می‌گیرند، به نفع آمریکا برای 16 آذر برنامه می‌ریزند.

وی افزود: دانشجویان در آن روزگار به شهادت رسیدند و در مقابل طاغوت و استکبار ایستادند، حال امروز دشمنان می‌خواهند نتیجه را برگردانند؛ مثل زمانی که معاویه ملعون دشمن قسم‌خورده پیامبر گرامی اسلام (ص)، علم خونخواهی خلیفه مسلمین را بر دوش گرفت.

امام جمعه سمنان گفت: توقعمان از دانشجویان عزیز، مطالعه تاریخ و درس گرفتن از گذشته است؛ نکند مجاهدت دانشجویان شهید در سال 1332 امروز پایمال شده و مخالف اهدافشان عمل شود.

مطیعی ادامه داد: مردم عزیز ایران از تیم ملی فوتبال حمایت بی‌دریغ داشتند. تیم ملی سرمایه کشور و افتخار مملکت است. بازیکنان نیز بازی خوبی ارائه دادند و با گریه از زمین خارج شدند؛ اما عده‌ای که نمی‌دانیم اسمشان را چه بگذاریم، برای پیروزی آمریکا شادی کردند و بعد می‌گویند حامی ملت و ایران هستیم!

وی تصریح کرد: ملتی که کشور را از خود می‌داند، با همه سختی‌ها حامی نظام است و با مزدوران همراه نخواهد شد.

امام جمعه سمنان تأکید کرد: از قوه قضائیه برای صدور حکم اعدام اراذل‌واوباشی که مستقیم زیرپوشش «موساد» آموزش دیدند و عده‌ای را به شهادت رساندند، تشکر و حمایت می‌کنیم و امیدواریم محاکمه کسانی که درصدد تجزیه و براندازی کشور هستند، ادامه پیدا کند. همچنین از نیروهای نظامی و امنیتی نیز قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان