فرخوان برای بحث کامل درباره شعار زن، زندگی، آزادی / خطیب جمعه اردبیل: این هفته، دولت آمریکا اعلام کرد، ایران را زن‌های ایرانی، آزاد خواهند کرد

تسنیم نوشت: آیت‌الله عاملی گفت: آنها درصدد تصحیح ادعای بایدن هستند که اخیراً گفت ایران را ما آزاد می‌کنیم، سپس متوجه خطای خود شد و عنوان کرد که ملت ایران، ایران را آزاد خواهند کرد و وقتی از ملت ما مایوس شدند حالا روی شخصیت زنان ایرانی متمرکز کرده‌اند.

فرخوان برای بحث کامل درباره شعار زن، زندگی، آزادی / خطیب جمعه اردبیل: این هفته، دولت آمریکا اعلام کرد، ایران را زن‌های ایرانی، آزاد خواهند کرد

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص شعار زن زندگی و آزادی باید در خطبه‌ها تریبون‌ها، صدا و سیما دانشگاه‌ها مجامع علمی و تحقیقاتی به طور کامل بحث شود به ویژه اینکه این هفته دولت امریکا اعلام کرد ایران را زن‌های ایرانی آزاد خواهند کرد، آنها درصدد تصحیح ادعای بایدن هستند که اخیراً گفت ایران را ما آزاد می‌کنیم، سپس متوجه خطای خود شد و عنوان کرد که ملت ایران، ایران را آزاد خواهند کرد و وقتی از ملت ما مایوس شدند حالا روی شخصیت زنان ایرانی متمرکز کرده‌اند.

وی ادامه داد: دین ما و مذهب ما در خصوص این مفاهیم اصول بسیار مترقی دارد ما لازم است در وهله اول عناصر واقعی و حقیقی برای شخصیت و سعادت زن را ملاحظه سپس آن را با اوضاع کشورهای غربی مقایسه سپس نقش جمهوری اسلامی در احیای این عناصر را بررسی کنیم.

امام جمعه اردبیل ضمن تبیین دو مصیبت بزرگی که مدیریت کنونی جهان با آن مواجه است، گفت: مدیریت دنیای معاصر توسط دولت‌های بزرگ دو مصیبت بزرگ دارد و محال است بشریت مظلوم معاصر با این دو سیئه بزرگ روی صلح، رفاه و آرامش ببیند، اول فوران دروغ و دوم حاکمیت معیارهای دوگانه است.

عاملی ادامه داد: در روایت است "دروغگو دروغ نمی‌گوید، مگر به سبب حقارتی که در اوست"، دروغ قلب واقعیت‌ها است و در زندگی انسان هیچ چیز بدتر از قلب واقعیت‌ها نیست. ملت‌ها با دروغ سردمداران مدیریت دنیا مصالح کلان خود را از دست می‌دهند، متاسفانه دنیای امروز آن چنان برای دروغ حساب باز کرده که تا حال قطعاً در تاریخ بشریت بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه منطقه ما به ویژه بالای خلیج فارس مملو از ماهواره است به حدی که قادرند یک مورچه سیاه را روی سنگ سیاه ببینند افزود: چطور شد آمریکا نتوانست مقدمات حمله را ببیند این هشدار بزرگ به ملت ماست که دنیا با دروغ می‌چرخد و نباید هر خبری را کورکورانه پذیرفت عجیب است که حتی یک دولت اروپایی هم این ادعای مضحک آمریکا را نپذیرفت و اعلان همراهی نکرد.

عاملی گفت: مدیریت دنیا در زمان ما یک ظاهری دارد و یک باطنی در ظاهر مسئله حقوق بشر، آزادی، حقوق زن، دموکراسی، امنیت، محدود کردن سلاح هسته‌ای و غیره، اما در واقع آنچه تصمیمات مهم را درست می‌کند منافع کشورهای مستکبر و منافع اسرائیل است پوتین اخیراً یک افشاگری مهمی کرد و گفت: دشمن‌سازی غرب از ایران به نتیجه مطلوب نرسید حالا رو به دشمن‌سازی از روسیه آورده‌اند آنها مدت‌ها است که به یک دشمن خارجی نیاز دارند تا به بهانه آن متحدانی را در اطراف خود جمع کنند از نظر آنها ایران برای این نقش چندان مناسب نبود روسیه بهتر است.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان