لباس بیمارستانی من را با ثروت پوشاند

لباس بیمارستانی من را با ثروت پوشاند

با توجه به اینکه تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان ها و درمانگاه از الزامات جدا نشدنی می باشند و زود به زود تمدید می شوند به همین منظور هیچ گاه نیاز به این تجهیزات تمام شدنی نیست. در همین را راستا فروش تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها از جمله لباس های بیمارستانی می تواند بازار خوبی را جهت فروش و سود آوری داشته باشد. پیشنهاد من به شما نیز اینست که با کمی تحقیق و بررسی بازار این محصول به درآمد بالا برسید.

لباس بیمارستانی مردانه

یکی از محصولات و لوازمی که بیمارستانها و مراکز درمانی برای افزایش ایمنی و رعایت بهداشت به استفاده از آن روی آورده اند، لباس بیمارستانی مردانه می باشد. با جایگزین شدن این لباسهای یکبار مصرف به جای لباسهای قدیمی، امکان سرایت بیماری و آلودگی به حداقل ممکن رسیده و آسیبهای کمتری متوجه پزشکان، کادر درمان و بیماران می شود.

این لباسهای مخصوص که در انواع مختلف و با جنسها و کاربردهای گوناگون طراحی و تولید می شوند، یکبار مصرف بوده و پس از هر بار استفاده، دور انداخته می شوند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این لباسها نیز پس از مصرف همراه پسماندهای عفونی بیمارستان دفع می شوند و به همین دلیل، از نشر آلودگی جلوگیری می شود.

این لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به کاربردی که دارند، به شکلهای مختلف توسط دستگاه لیزر برش خورده و سپس دوخته می شوند.

لباس بیمارستانی من را با ثروت پوشاند

لباس بیمارستان نوزاد

می توان گفت از شیرین ترین و جذاب ترین خریدها، خرید سیسمونی و لباس بیمارستان نوزاد است که هر بانویی در زمان بارداری خود انجام می دهد.

ست های لباس بیمارستانی نوزاد اولین لباسی می باشد که هر نوزادی بعد از تولد و ورود به دنیا به تن می‌کند و از بیمارستان به منزل وارد می شود.

در حال حاضر لباس های نوزاد بسیار متنوع، زیبا و جذاب طراحی و تولید می شود، لباس بیمارستانی نوزاد معمولا تا 3 ماهگی کودک قابل استفاده است.

همچنین لباس نوزاد با توجه به نوع دختر و یا پسر دارای طرح و رنگ های زیبا و خاص است، توجه داشته باشید که بدلیل حساسیت و لطافت بدن نوزادان حتما از جنس های لطیف و با کیفیت استفاده کنید.

از آنجا که کیفیت مرغوب و نرمی و لطافت برای لباس نوزاد بسیار مهم است باید خرید لباس بیمارستانی نوزاد با وسواس و حساسیت بالا و مراکز فروش معتبر انجام شود.

لباس بیمارستانی من را با ثروت پوشاند

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لباس بیمارستانی یکبار مصرف همان طور که از نامش مشخص است پس از بیرون آوردن باید دور انداخته شود و دیگر قابلیت استفاده را ندارد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی که از لباس های پر مصرف در محیط های درمانی می باشد اغلب از جنس پارچه اسپان باند تولید می شود که مانند عایقی در مقابل بیماری ها از بدن محافظت می کند.

معمولا لباس بیمارستانی یکبار مصرف شامل؛ کلاه، گان، زیر شلواری، رو بالشتی، کاور آستین و غیره می شود که موجب سلامت پزشک و بیمار می شوند.

الیاف غیر بافتنی به کار رفته در این محصولات سبب شده تا پزشکان در حین انجام جراحی یا رفت و آمد در داخل بیمارستان، احساس راحتی و آسایش کنند و بهداشت آنان کاملا رعایت گردد.

لباس بیمارستانی من را با ثروت پوشاند

ضمنا این پارچه ها که جهت تولید لباس یکبار مصرف به کار می روند خاصیت ضد باکتریایی دارند از این رو مانع نفوذ میکروب ها شده و در نتیجه انتشار آلودگی ها کنترل می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان